Covid vaccins

Zat gisteren naar wat mensen te luisteren en een hele hoop gingen gewoon voor de booster :-(

"Mijn dokter adviseert het...." was een veel gehoorde motivatie.
Ik zat aan de bar naast een ongeprikte, we keken mekaar aan met zo'n blik van "prutsers"

Maar de onzinpulp die er de afgelopen jaren door de MSM ingeprakt is krijg je er niet zomaar uit.

Toegeven dat ze bedondert zijn zal nog wel ff duren vrees ik, waarschijnlijk te laat :-(

Ik bemoei me er niet mee, ze weten hoe ik er over denk, maar als ze al eens wat zeggen hierover tegen mij adviseer ik ze om direct die spuit te gaan halen, wat zeg ik, neem er 3, succes:-)

Je kan met alle argumenten aankomen, luisteren toch niet, reddeloos en redeloos verloren.

Zat gisteren naar wat mensen te luisteren en een hele hoop gingen gewoon voor de booster :-(

"Mijn dokter adviseert het...." was een veel gehoorde motivatie.
Ik zat aan de bar naast een ongeprikte, we keken mekaar aan met zo'n blik van "prutsers"

Maar de onzinpulp die er de afgelopen jaren door de MSM ingeprakt is krijg je er niet zomaar uit.

Toegeven dat ze bedondert zijn zal nog wel ff duren vrees ik, waarschijnlijk te laat :-(

Ik bemoei me er niet mee, ze weten hoe ik er over denk, maar als ze al eens wat zeggen hierover tegen mij adviseer ik ze om direct die spuit te gaan halen, wat zeg ik, neem er 3, succes:)

Je kan met alle argumenten aankomen, luisteren toch niet, reddeloos en redeloos verloren.
Lekker laten creperen die lui🤮

Ja, tis triest, maar zo denk ik er ook helaas over. En diegene die de placebo krijgen boffen en zullen vol blijven houden dat het werkt :-(

En die omvallen, ach, kan gebeuren
Precies. Vanmorgen op school bij mijn dochter ook..ja de hele week test ik negatief. Ja ik heb ook een test gedaan maar had niks. Waarom heeft iedereen het weer over testen en Corona? Misselijk wordt ik ervan🤮🤮🤮

Weet je wat ik denk? Dat er helemaal niet zoveel getest wordt, maar dat men dit niet aan elkaar durft toe te geven. Ga maar na, je hoort nu om de haverklap wel getest maar gelukkig negatief. De mensen hebben helemaal geen zin meer in al die quarantaine voor zichzelf en hun kinderen, ze zijn alleen te schijterig om dit toe te geven en dus liegen ze zichzelf en elkaar nu keihard voor.

Mike

Weet je wat ik denk? Dat er helemaal niet zoveel getest wordt, maar dat men dit niet aan elkaar durft toe te geven. Ga maar na, je hoort nu om de haverklap wel getest maar gelukkig negatief. De mensen hebben helemaal geen zin meer in al die quarantaine voor zichzelf en hun kinderen, ze zijn alleen te schijterig om dit toe te geven en dus liegen ze zichzelf en elkaar nu keihard voor.

Mike
Jep. Ik ken een enorme schaap die 3 prikken heeft gehad, ze is een collega van m'n vriend, en ze zit steeds aan iedereen te vragen of die zich laat testen... Je zou verwachten dat ze het zelf ook steeds doet, maar plotseling vertelde ze dat ze zichzelf tijdens haar verkoudheid niet heeft getest omdat ze niet thuis wil zitten...:ROFLMAO:

Ik hoor juist meer en meer dat men de volgende booster of wat dan ook niet gaat halen. Er wordt natuurlijk niet gesproken over de bijwerkingen, alleen maar van "Ik heb er geen zin meer in, ze bekijken het maar, ik blíj́f niet bezig met die prikken..."

Maar zo zijn er ook nog een paar uitzonderingen onder m'n collega's, van een week lang bij een verkoudheid elke dag 1 keer, tot 3 keer per dag testen tot 2 testen direct achter elkaar 🙄🥴

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan