Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het gevaarlijke gedrocht dat prikjaloezie heet.... lezen we straks in de krant "vrouw steelt van arme sloeber zijn laatste bezit ... de tegoedbon voor zijn software-update" .Ik ben erg egoïstisch en kan niet wachten tot ik met mijn 36 jaar EINDELIJK aan de beurt ben voor mijn prikzinazie, dus mag ik misschien voordringen via jouw oproep?
Er mag niks van haarDenk dat ze tegen deze niet zoveel bezwaar heeft.
Bekijk bijlage 16293
Aha .. de bekende situatie.... zij gelukkig, jij getrouwd
Wat schuift dat? Ik identificeer mij namelijk als 7-jarige.
Zal best goed betalen, maar weinig tijd meer om het op te makenWat schuift dat? Ik identificeer mij namelijk als 7-jarige.
Toestemming van mijn ouders wordt wel een probleempje, maar daar komen we vast wel uit. Dat is voor de GGD nooit een probleem geweest.
Dick
En de duivel maar lachen om de naïevelingen.doezelfnormaal.nl - doezelfnormaal Resources and Information.
doezelfnormaal.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, doezelfnormaal.nl has it all. We hope you find what you are searching for!doezelfnormaal.nl