[MEDIA = twitter] 1801270230074720542 [/MEDIA]
Dokter waarschuwt voor de grote toekomst van mRNA in nieuwe schoten
Dr. John Campbell heeft een video geüpload over de toekomst van de mensheid met gevaarlijkere mRNA-genveranderingsvaccins voor een kakofonie van verschillende aandoeningen die in het publiek zullen worden geïnjecteerd.
Moderna heeft onlangs goedkeuring van de overheid gekregen voor hun nieuwe mRNA RSV-vaccin, dat dit najaar zal worden uitgerold.
Campbell sprak ook over de verandering van de griepprik naar de exotische technologie.
"Dus naast de RSV krijgen we nu deze griep die verandert in mRNA," zei hij. "Nu hebben we natuurlijk wel bestaande griepvaccins, ze willen het vervangen door deze nieuwe genetische sequentievaccins."
Campbell ging verder met het bespreken van de andere mRNA-vaccins in de pijplijn, zoals cytomegalovirus (CMV), Epstein-Barr-virus (EBVI), Herpes simplex-virus (HSV) (ook bekend als het koortslipvirus), Varicella-Zoster-virus (VZV) (gordelroos) en Norovirus.
Hij eindigde met wat satirisch sarcasme.
"Welp, de toezichthouders zijn er om ons te beschermen, hopelijk doen ze dat. Ik bedoel, ze worden grotendeels gefinancierd door de farmaceutische industrie, maar ik weet zeker dat dat hun besluitvorming helemaal niet zal beïnvloeden", zei hij nadat hij alle mensen had genoemd die gewond waren geraakt door het vaccin. "Ik heb eigenlijk niets anders te zeggen... Ja, dat is het, interessante toekomst in het verschiet."