Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe het wordt gespind he.... 'vrij reizen stap dichterbij' In plaats van vrij reizen voortaan ONMOGELIJKDe complottheorie van gisteren is de realiteit van vandaag:
Europees Parlement stemt in met coronapaspoort: vrij reizen stap dichterbij | Coronavirus | NU.nl
Het Europees Parlement stemt in met de invoering van een EU-breed, erkend en gratis certificaat waarmee de houder bewijst dat hij tegen COVID-19 is ingeënt, recent negatief is getest op het coronavirus, of is hersteld van COVID-19 en voldoende antilichamen heeft. Met het bewijs moet vrij reizen...www.nu.nl
Mike
Vaccinating children is seen as a crucial next step toward herd immunity and ending the pandemic.
The prospect of getting older children inoculated before the next school year starts would also relieve the strain on parents who are juggling the demands of homeschooling while keeping up with jobs.
"It's very important to enable children a return to their normal school lives and allow them to meet with family and friends," Sahin told Spiegel.
En uiteraard een VROUW.Onterecht uitgenodigd voor prik: 'Ik moest huilen toen ik hoorde dat het niet klopte'
Onterecht uitgenodigd voor prik: 'Ik moest huilen toen ik hoorde dat het niet klopte'
Tienduizenden mensen uit geboortejaar 1963 hebben door een technische fout onterecht een uitnodiging voor een vaccinatie gekregen. Sandra Slaghekke en Petra Bakker zijn twee van die mensen. Hun teleurstelling was groot toen ze te horen kregen dat ze toch niet aan de beurt waren. "Je wordt blij...www.rtlnieuws.nl
He, dat is een prachtige tactiek van de fabrikant zeg om vooral mensen op afstand van elkaar te houden en het krijgen van kinderen flink kan minimaliseren. Precies dat wat ze nu juist willen bereiken. Geen intiem contact. Als Pfizer het zegt moet het immers wel waar zijn toch?Blijf uit de buurt van de gevaccineerden, het is officieel, van Pfizer's eigen documenten - Frontnieuws
Lees het en huiver, Pfizers’s eigen documenten stellen dat zowel inhalatie als huidcontact datgene wat in de vaccinatie zit, zal overbrengen naar de ongevaccineerden, bericht Thetruthseeker.co.uk. (Downloaden van originele bron:) A PHASE 1/2/3, PLACEBO-CONTROLLED, RANDOMIZED, OBSERVER-BLIND...www.frontnieuws.com
Precies dat ja.Dat is wat ik ook dacht. Blijf vooral bij elkaar uit de buurt. Ook mooi dat degene die dit geloven zichzelf vrijwillig opsluiten om maar niet ik contact met anderen te komen. Precies wat de bedoeling is.
Als ik er tijd voor zou hebben had ik het leuk gevonden om te spitten. Dit zit soort dingen uitzoeken zit er helaas voorlopig niet in.Wie van de lezers van dit artikel gaat daadwerkelijk die pdf van Pfizer doorspitten om te zien of ze dit ook echt vermelden in hun studie? Ik niet, heb daar geen tijd voor maar houd rekening met het feit dat de auteur bluft en simpelweg linkt naar de studie om zijn beweringen meer gewicht en geloofwaardigheid te geven. Voelt iemand zich nog geroepen om het bewuste citaat uit deze studie te lichten?
Mike
Oeps, ik zie nu net dat Henk hier een artikel over heeft geschreven...Deze tekst zag ik net voorbij komen op Telegram:
Nee ik zag het ook bij Astrid die het naar mij heeft gestuurd op verzoek. Ik heb ook nog even onderzocht in wat voor kringen de schrijver zich ophield en ik denk dat hij gewoon een insider was. Dat maakt dat het niet zomaar een gedachtespinsel was maar een planOeps, ik zie nu net dat Henk hier een artikel over heeft geschreven...