Melkmeisje
Well-known member
Mijn zoon van 31 dus ook en aantal vrienden ook en geen indicatie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
verrassend.Dominee (44) die coronavaccin promootte sterft 'onverwachts' na tweede prik
Een 44-jarige dominee die op tv preekte over de veiligheid van coronavaccins is onverwachts overleden na de tweede inenting.www.ninefornews.nl
een kennis heeft zich ook laten vaccineren. Vol trots plaatste hij op social media dat de eerste pfizer vaccin erin zit. Eng!
Aldus Q.YOU AND YOUR FAMILIES ARE SAFE
PROMISE
Ik zat daar laatst over na te denken... Er zouden nu 4 miljoen mensen geprikt zijn (wss minder in werkelijkheid, maar okee...) als deze 4 miljoen zouden komen te overlijden, dan zouden we van 17 miljoen naar 13 miljoen inwoners gaan... Dat vind ik al een behoorlijke afname, dan zijn we weer terug in de jaren 70 qua bevolkingsaantal.Als echt iedereen die wordt "gevaccineerd" dood gaat zijn we in Nederland over een paar jaar nog maar met een paar miljoen. Waarom zouden de white hats zo'n massamoord toestaan? Zijn miljoenen doden nodig voor The Great Awakening?
Aldus Q.