Covid vaccins

De RIVM-baas deed ook een zorgwekkende uitspraak. “Een vaccin dat alleen beschermt tegen ziekte kan de uitbraak en/of sterfte initieel doen toenemen. Een vaccin dat tweemaal toegediend moet worden, is in dit opzicht meer riskant.” Daar zit nou net de crux: per persoon zijn twee doses nodig.

https://www.ninefornews.nl/van-dissel-kritisch-over-coronavaccin-geen-garantie-op-bescherming/

Mijn bericht is achtergebleven die erbij hoort. Maar ik zei dus: raar om het uit de mond te horen van zo iemand waarvan zijn voorouders slaven waren? Nu is hij dezelfde apartheid van die tijd aan het promoten, schandalig! Hij zou beter moeten weten.

Creep zeg die trendwatcher met zijn rood en groen. Ik ben geen leugendetector en er zijn mensen die aan het gelaat kunnen zien wanneer iemand liegt of een ongemakkelijk verhaaltje ophangen.  Ben ik de enige die het gevoel krijgt dat deze man een toneelstukje opvoert?

Tykf8hf5zpibvzr4wwlpequpm40m0w5tj.jpg

Mike

Opnieuw is een Amerikaans ziekenhuis in het nieuws gekomen omdat de medewerkers massaal de corona vaccins weigeren. Ze wantrouwen de snelheid en dwang waarmee de vaccins worden doorgedrukt, en zijn ‘echt bang voor het vaccin’, zoals CEO Anita Jenkins van het Howard University Hospital in Washington DC uitlegde.

https://www.xandernieuws.net/algemeen/zorgmedewerkers-vs-weigeren-massaal-corona-vaccins-er-is-teveel-wantrouwen/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

@Medusa, het is een beetje off-topic, maar ik denk dat ik bij jou de meeste kans maak.

Sinds zomer 2015 worden er regelmatig artsen/anti-vaxxers vermist, vermoord of dood gevonden en het zouden er met Brandy Vaughan al 105 zijn, heb jij een bron voor de lijst met al die namen? En wat is de laatste consensus rond al die doden? Ik weet dat ze ons graag doen geloven dat het een complot is, maar dat geloof ik niet. Bijvoorbaat dank.

Ik ga eens kijken ssrdam of ik hier nog iets over kan vinden. Volgens mij heeft 9fornews hier in het verleden wel e.e.a over geschreven.

Super, dankje Medusa!! Ik heb het nog niet bestudeerd, maar van wat ik zo gauw zie staat er veel informatie.

Het blinde vertrouwen in de farmacie en het covid vaccin bij sommigen is ongekend hoog, maar daar waar je in 2015 echt niet hoefde aan te komen met derglijk schimmig en 'politiek' nieuws is het wellicht nu een beter moment.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan