Crash?

@robinAlexander Ik heb mijn eetpatroon niet veranderd, geen extra supplementen. In plaats van meer eet ik steeds minder.

Maar hier even het "vervolg". Gisteren begonnen op mijn nieuwe werkplek. Ergens gedurende de avond(dienst) kreeg ik zoveel gal/maagzuur omhoog dat ik het idee kreeg te moeten overgeven. Dat heb ik nog niet eerder gehad. Hierop gelijk het betaine supplement van now besteld, zal deze week wel ergens geleverd worden. Vanmorgen aan de bica begonnen, want mijn alvleesklier begon op te spelen. Heel de dag de alvleesklier gevoeld en in de loop van de dag kwamen de lever en gal ook om de hoek kijken. Ik twijfel nog of ik ervoor aan het bitterzout moet gaan.

De werkplek is niet een ideale plek voor mij, maar verstandelijk zeg ik, het is zeker geen slechte plek en het brengt ook brood op de plank. De sfeer op de groep is goed, collega's zijn prima, de jongeren zijn leuk en het is nog erg rustig ivm de vakantie, velen zijn nog thuis. Al met al, weinig op aan te merken. En toch slaat mijn lichaam op hol.

Aangezien ik de afgelopen dagen heel alert ben op wat ik eet en drink weet ik zeker dat ik nergens daarmee de mist in ga. Dus dan blijft een ongezonde situatie dus over. Iemand een idee om hier mee om te gaan zonder dat ik mijn lichaam de vernieling in draai?

 
Misschien is het wat je zelf al aangeeft, je verstand rationaliseert je gevoel dat het misschien geen goede werkplek is?

 
Ik weet wel waar de angel zit, mijn methodes en visie sluit niet aan bij die van de voorziening. Maar dat geldt voor iedere voorziening binnen die instelling. Behalve waar ik dus vandaan kom. Daar zat ik als een vis in het water. Dat is ook een buitenbeentje binnen de instelling.

Ik ben al weken aan het solliciteren, maar tot op heden dus nog niets anders. Het was dit of een nog veel slechter alternatief. En ik heb werk nodig voor een inkomen.

 
Niet echt een idee, alleen als je last van maagzuur hebt is bica nemen niet zo handig lijkt mij, maar ja wat je anders moet doen als de alvleesklier opspeelt weet ik ook even niet.

In elk geval sterkte ermee, ik hoop dat anderen je wel verder kunnen helpen.

 
Vandaag geen last van maagzuur gehad, ondanks de bica. Maar ja, het slaat nu door naar "beneden", de lever en gal. Flink vet gegeten en het wordt wel minder de last. Maar handig is t niet ;)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan