Creatief

ik ben creatief met websites maken, maar deze waren tot nu toe altijd gratis, of ik onderhield er eentje met Wordpress, maar die was er al (heb hem zelf niet aangevraagd).

Nu wil ik dus voor iemand een website maken, met een gekozen domeinnaam. De voordeligste optie die ik vind is via

https://www.mijndomein.nl/shop/pakket-keuze

Dit kost 144 euro per jaar. Weet iemand een voordeligere optie?
webreus.nl zit er al heel lang

Als ik jouw bericht zo sec lees snap ik je reactie niet. Juist als anderen niet de vaardigheid hebben die jij wel hebt is het mooi om ze te helpen.
ja, maar ik had het gevoel dat die band geen website wilde, zij moeten hem dan ook zelf bijhouden toch? Agenda, met optredens enz. Misschien willen ze wel helemaal geen website, achteraf. En heb het gevoel dat deze band ook niet veel contact wil via mail en app en alle andere digitale media dus dan wordt het voor mij lastig. Ik kan wel in de toekomst anderen helpen met mailchimp, website, enz. Waar ik ook veel ervaring mee heb opgebouwd bij stichitng present waar ik werkte.

ja, maar ik had het gevoel dat die band geen website wilde, zij moeten hem dan ook zelf bijhouden toch? Agenda, met optredens enz. Misschien willen ze wel helemaal geen website, achteraf. En heb het gevoel dat deze band ook niet veel contact wil via mail en app en alle andere digitale media dus dan wordt het voor mij lastig. Ik kan wel in de toekomst anderen helpen met mailchimp, website, enz. Waar ik ook veel ervaring mee heb opgebouwd bij stichitng present waar ik werkte.
Ik ben heel allergisch voor 'ja maar' :oops:

Valt me op dat het jouw 'gevoel' is. Het lijkt me beter om dat gevoel te verifiëren bij de ander. Zelf conclusies trekken zonder te communiceren is niet handig en al te vaak zit een gevoel ernaast. Veelal komt dat omdat de ego ook ondertussen aan het rommelen is. Bij jou zou dat ook het geval kunnen zijn want vervolgens schrijf je dat je ze wel kunt ondersteunen bij andere zaken waarmee je meer ervaring hebt. Ik vermoed dat je meer tegen gehouden wordt door het onbekende van het werken aan de website en dat je [ego] de makkelijkere weg zoekt.

Zal 'ja maar' altijd de stem van de ego zijn??? Mooi vind ik dat hoe zulke berichten voor mij weer leiden tot vragen en zoektochten :giggle:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan