Dancealot stelt zich voor...

Na jaren van geraffineerd eten suikers etc wilde ik dat graag ontgiften gezien ik nu al wat maanden op WAPF zit. Mijn gezin ook. Bottenbouilons, levertraan roomboter zuurdesembrood met mate rauwe melk yoghurt en melkkefir alles v Rauwpower. (Zit om de hoek bijna.) Weston Price boek gelezen.
Verder gezond voor zover ik weet. Geen klachten geen stress wel in de rouw vanwege mijn vorige maand overleden vriendin.
Kinderen zijn met hun vader mee heb nog vrij en dus ik dacht nu kan het... Levergalreiniging.
 
Ik kan melden dat ik heel wat groene stenen heb uitgescheiden! Vele kleine en 15 grotere! Knikkers als het ware!
Hoofdpijn is ook weg.

Nu zat ik compleet in de materie te wroeten en las ik op voedingisgezondheid dat Mike ook last heeft gehad van kolieken. Wat mij opviel was de tijdelijke scoliose.
Twee jaar geleden heeft mijn vriend een forse leverontsteking gehad. Ontzettend ziek was hij tot 6 dagen zkh opname aan toe. Oorzaak medisch niet kunnen achterhalen. Wel bleek bij echo vd lever/galblaas een hele grote steen te zitten. Afmetingen zal ik moeten opzoeken. Deze kan er niet uit volgens artsen. (En volgens hun kon t geen kwaad, opereren zinloos want bijna iedereen heeft stenen.) Galwegen waren normaal blaas ook. Nu vind ik dat hij sinds die ontsteking erg krom is geworden. Naar voren gebogen en zij aanzicht een kromming thv middenrif. Kan dit oorzaak zijn van een forse steen?
 
De afmeting vd galsteen bedroeg 3,1cm.

Is dat groot en kan deze eruit via galbuis?

(Op mijn werk 's nachts zie ik regelmatig gevallen v gal- en nierstenen en dat ziet er zo ontieglijk pijnlijk uit! Ze kreunen en schreeuwen het uit.)
 
Ik heb ooit 2 ronde stenen in mijn hand gehad v een vriendin die haar galblaas liet verwijderen ivm ontstoken galblaas. Deze waren ook ong 3 cm en wasachtig groen met grijs. Wel veel harder dan de mijne.
 
wasachtig groen met grijs.

En daar zegt niemand van dat het "zeepstenen' zijn, terwijl dit wel wordt beweerd bij lever- en galreinigingen, die exact hetzelfde resultaat opleveren!

Mike
 
Die van haar waren wel harder, nog net geen stenen!
Zou je mij aub nog kunnen uitleggen Mike hoe dat zat met je tijdelijke scoliose tgv galstenen?
 
Misschien is dit handiger. Beetje naar beneden scrollen, kom je daar vanzelf uit (disinfo over lever en galblaas). Video op die pagina begint wel automatisch te spelen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan