Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankbaar dat ik deze bijzondere tijden hier met alle trouwe Forumleden mag beleven.
Bedankt voor alle steun en het vertrouwen.
Bedankt voor alle leerzame en waardevolle bijdrages, en de tijd en energie die jullie hier in steken.
Bedankt voor het bedoeld of onbedoeld voorhouden van een spiegel waardoor ik ook kritisch naar mezelf kijk en er tegelijkertijd veel van leer.
Bedankt dat ik mede door jullie en dit forum mezelf ook beter leer kennen.
Bedankt voor de humor die alles soms net even wat luchtiger maakt en waarbij ik soms zo hard moet lachen dat ik mijn drinken over het toetsenbord proest.
Bedankt dat we dit samen doen en we hier met elkaar in staan.
We gaan dit winnen! WWG1WGA
Misschien niet het juiste topic maar wel een prachtig filmpje.
Ja, daar past'ie natuurlijk veel beter. Stom dat ik daar niet aan dacht, ik plaats hem daar ook even.Had perfect gepast in het topic "red de schapen"...
Nee, maar heel knap dit, hij blijft rustig en kalm en weet exact wat ie moet doen
Wat geweldig mooi!'T zijn de kleine dingen die het hem doen. Dankbaar dat ik een paar dagen lang mocht genieten van vreemde vogels in de tuin. 3 beflijsters, die zie je bijna nooit... Laatste keer dat ik er één zag was in 2015.
Bekijk bijlage 10497
Ja, ik geniet daar enorm van. Mijn tuin is lekker wild en dus een waar paradijs voor alles wat vliegt. In de klimop op de schuur woont een mussenkolonie (±60 stuks) en dit jaar zitten daar ook merels en duiven te broeden. Ook heb ik vanuit huis nu zicht op een kolonie broedende zilverreigers, prachtig! En dan is het weer de kunst om er leuke foto's van te makenWat geweldig mooi!
Geniet jij ook zo enorm van de vogels in je tuin?
Ik zit ook regelmatig aan het raam geplakt om te zien welke vogels er zijn en wat ze aan het doen zijn.
Dat lijkt me enorm genieten ja.Ja, ik geniet daar enorm van. Mijn tuin is lekker wild en dus een waar paradijs voor alles wat vliegt. In de klimop op de schuur woont een mussenkolonie (±60 stuks) en dit jaar zitten daar ook merels en duiven te broeden. Ook heb ik vanuit huis nu zicht op een kolonie broedende zilverreigers, prachtig! En dan is het weer de kunst om er leuke foto's van te maken
Dankbaar dat ik in deze zeer gevaarlijke tijd mocht opgroeien
Draadje: