Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Shit, weer niet gelukt ongezien langs de beveiligingscamera's te komen.
Gefeliciteerd!Mijn oudste kleinzoon is vandaag - de 11e van de 11e - in het jaar 2022 - 33 jaar geworden. Is dit niet bijzonder?
Wat een mooie en geweldige aanwinst.Vandaag niet veel op het forum geweest. Reden: We hebben een puppie gekocht en hij komt rond de kerst.
Bekijk bijlage 16165
Dorothé
En ook nog van mijn kant gefeliciteerd!Mijn oudste kleinzoon is vandaag - de 11e van de 11e - in het jaar 2022 - 33 jaar geworden. Is dit niet bijzonder?
Ja, ik geniet er van. Dit gaat vóór alles.Wat heerlijk, geniet er maar mooi van.
Hoe gaat het nu met jullie hondje?
Ik geniet van het feit dat het wat kouder is, maar heb hier helaas geen sneeuw.
Maar de winter is nog niet voorbij
Ik ben wel een beetje jaloers hoor. Hier ook geen sneeuw tot groot verdriet van mijn jongste zoontje die al maanden op sneeuw wacht..Vandaag sneeuwt het weer bij ons. Belooft weer een mooie dag te worden. Succes Angelface. Ik hoop dat jij ook mag gaan genieten.
Dorothé
Bekijk bijlage 20634
Dat is echt jammer. Ik hoop dat het voor jullie ook nog mooi wordt.Ik ben wel een beetje jaloers hoor. Hier ook geen sneeuw tot groot verdriet van mijn jongste zoontje die al maanden op sneeuw wacht..
Geniet ervan!