Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wow, wat indrukwekkend! Touw zit erg diep ingesneden in de hals, hopen dat de schildpad dit (op langere duur) overleeft.TROTAPOKER canal OFICIAL
Un impactante video que captó el curioso momento en el que un tiburón persigue a una pequeña embarcación , mientras en sus mandíbulas lleva a una tortuga, a quien parece intentar poner a salvo en lugar de devorarla... En el clip se observa cómo el animal batalla para subir a la tortuga al...t.me
Goed zo, gefeliciteerdIk heb alle examens en opdrachten voor mijn opleiding gehaald. De beoordeling is alleen mogelijk als onvoldoende of voldoende. Mijn docente van Fontys had een gesprek met mijn stagebegeleider in Sittard en ze waren allebei zeer tevreden over mij. Beoordeling: een hele dikke voldoende. Daarmee heb ik het dus gehaald. Tot oktober nog wel colleges en stage. Maar ik ben natuurlijk hartstikke blij.
Dorothé
Dankbaar voor de huidige normale temperaturen en ik eindelijk de vriezer weer uit kan.