De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Mike,

Ik zie dat de lezing van 25 januari lekker gaat, nog maar 13 plaatsen vrij van de 50. Toppie.

Lia

Op 7 februari zal ik er ook zijn, leuk te lezen dat @Poekie er ook was, had ik wel even irl willen treffen :-)

helaas de dag erop 6 uur opstaan, was dus voor mij geen optie, bijna een uur rijden.

Zo mooi dat er steeds meer mensen zijn die meer willen weten.

Is er ergens een soort van flyer om 7 februari te promoten?

ratel

dank je wel @fatsnotbad ik zal hem printen en uitdelen, is toch westerkwartier hier, redelijk dicht bij...........

ik heb inmiddels 4 gegadigden, de rest geeft zich nog op als het goed is.

Jammer dat je je niet hebt voorgesteld als zijnde cham van het forum. Had me leuk geleken naderhand even met je te klikken!

Mike

@fatsnotbad

Jouw bovenstaande link zegt dat jij hier bent:

donderdag 23 mei – Ried, Friesland

Gezond Verstand Avond over De rol van hormonen, http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina20.html

Opgeven: Jolanda Roggeveld, gva@kleikracht.nl

op www.gezondverstandavonden.nl zegt de tekst dat jij die datum in Winsum bent??

Of ik zie ze vliegen, of jij kan meer dan dat ik weet of........hormonaal ;-)

Klopt helemaal, rateltje, ik had de info ook van de GVA-site gehaald, maar verkeerd gekeken. De agenda is bijgewerkt en gecorrigeerd.

Mike

Insgelijks Mike :-) . Mijn complimenten voor je 'lezing'. Niet alleen op het forum werken je enthousiasme en nuchtere blik aanstekelijk!

@fatsnotbad ik zie nog steeds dat jij op 2 locaties tegelijk bent *zemel*

Quote:
@fatsnotbad ik zie nog steeds dat jij op 2 locaties tegelijk bent *zemel*

Even de pagina vernieuwen en dan zie je dat deze is aangepast.

Mike

Quote:
donderdag 19 februari - Driebergen - Utrecht

Gezond Verstand Avond over Zuren en basen, http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina17.html

Opgeven: Liesbet Muijlwijk, info@sjamoni.nl, 0343-755377

Ik heb hiervoor gereserveerd, maar deze datum bestaat niet! Het is dus of Dinsdag 19 februari, of donderdag 21 februari. Of ben ik nou van de commode afgevallen!?

iig, Cham en ik zijn er graag weer bij tijdens het Zuur / base verhaal.

Het is dinsdag 19 februari, foutje van mijn kant, dat ik meteen ga corrigeren! :oops:

Tot dan en stel je deze keer even voor aan mij!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan