De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

@Laiguegla,

wanneer jij het voor elkaar krijgt dat je als 36ste persoon naar binnen mag dan wil ik wel de gehele lezing blijven staan.

je zult dit dan wel met suzan moeten regelen.

Ik weet niet of 35 personen gebaseerd is op max.aantal stoelen of dat het met veiligheid te maken heeft.

ad

@Laiguegla,

Ben ook van de partij a.s. maandag. Jammer dat je er niet bij kan zijn. Had met liefde en plezier ook een stoel met je gedeeld.

@ad, thanks , dat is lief van je, maar suzan liet me al weten dat er veel mensen op de wachtlijst staan. Als ze al een 36e toehoorder binnen laat ,dan is het iemand van vóór mij op de wachtlijst. Volgende keer moet ik meer op mijn quivive zijn.

STond al tijden in mijn agenda maar ik was ook te laat met opgeven :-/ Er zijn blijkbaar stoelen genoeg maar met 35 man is de zaal volzet. Jammer.

Gisteren was het weer eens een interessante gezondverstand avond met Mike.

veel zaken zijn voor de vaste forum bezoekers natuurlijk bekend maar het thema "voedsel allergien " was naar ik merkte een thema waar zo menigeen last van heeft. Mike gaf de lezing zoals gewend,hij ging vaker van het pad(je)af en liet daarmee zien dat alles met elkaar in relatie staat.Dus een holistische visie.Niet alleen maar een visie maar juist omdat alles met elkaar in relatie staat moeten we er een holistische visie op na houden.

maar alles moet wel vanuit de bais(radicaal)bekeken worden,zo ook de vertering.Dus was het thema maagzuur en vertering in de maag een hoofd issue van de lezing.Het heeft geen enkel nut om problemen die na de vertering in de maag ontstaan proberen op te lossen wanneer de bais nog niet goed werkt.

Ik had het naar mijn zin en zelf ook weer nieuwe invalshoeken opgepikt.

Na de lezing nog even lekker gekletst,wat heet,eigenlijk alleen maar geluisterd.Toch nog leuke ervaringen uitgewisseld over andere thema's met verschillende personen.

Het was ook fijn om Suzan,Tanja,Yolanda weer te zien en verder heb ik kort kennis gemaakt met spal.Volgende keer maar meer informatie uitwisseln(kletsen dus).

ad

Eveneens weer geboeid door de lezing van Mike.

Leuk WAPF afdeling Limburg weer te ontmoeten. Had ook behoefte aan meer uitwisseling met jullie allen. Komt niet vaak voor in een omgeving te zijn met gelijkgestemde.

Misschien binnenkort eens een interactieve limburgse WAPF avond organiseren onder het genot van WAPF proved hapjes en drankjes.

Lijkt me leuk om elkaar op te zoeken. Is zeker fijn om onder gelijkgezinde te zijn, dus ik ben van de partij. Met hapjes en drankjes wordt het nog gezelliger en draag daar graag aan bij. Ik verwacht van Ad een speciale rauwe-vis(ogen)-schotel ;)

Er is al eerder geopperd, bijvoorbeeld kookclubje ofzo. Ik denk dat iedereen van ons wel geniet van het live delen met elkaar. Ik heb aan het einde van de maand vakantie. Eerst de leverreiniging "samenvatten" en dan eens bedenken hoe we vaker bij elkaar kunnen komen, ookal is het lokaal.

Vandaag de hele dag bij Thermae 2000 gebadderd en zo naar schilderles pfff dus ik heb niet veel tijd om te reageren maar vond het erg leuk om jullie weer te ontmoeten en zal zeker van de partij zijn bij het "kookavondje" :-)

Mike, Kom je dinsdag 12 noverber a.s. nog naar Winsum? Heb Jolande gemaild, en haar reactie was, dat het door gaat bij voldoen belangstelling.

Hier een update, 12 november staat er ook bij:

Dinsdag 12 november - Winsum - Groningen

Kracht van kennis-avond over Wat kan ik nu nog eten?

Locatie: Kleikracht, Schilligeham 3, 9951 TN Winsum (Groningen)

Aanmelden: Jolanda Roogeveld, gva@kleikracht.nl, 0595-438949

Entree: € 10,00. Aanvang: 20.00 u, welkom vanaf 19.30 u.

Dinsdag 19 november - Noordeloos - Zuid-Holland

Gezond Verstand Avond over de relatie tussen tussen voeding en gezondheid

Locatie: Biologische kaasboerderij Noorderlicht, Gorissenweg 1, 4225 ST Noordeloos

Aanmelden: Maria Inckmann Van Galen, mariaenkees@hetnet.nl, 0183-511379, http://www.kaasboerderij-noorderlicht.nl

Entree: € 10,00. Aanvang 20.00 u, welkom vanaf 19.30 u.

Dinsdag 26 november - Rijperkerk - Friesland

Lezing over rauwe melk voor Friesland Campina!

Besloten lezing.

Donderdag 28 november, Delft - Zuid-Holland

Gezond Verstand Avond over zuren en basen

Aanmelden: Lisette Timmermans, info@lisette-timmermans.nl, 015-2144221, http://www.lisette-timmermans.nl

Woensdag 4 december, Helden - Limburg

Gezond Verstand Avond over voedselallergieën en -intoleranties

Locatie: Vlinderziel, Ruijsstraat 72, 5988 AB Peel en Maas (Helden)

Aanmelden: Maria Kok, mkokkie20@hotmail.com, 06-20908112

Zondag 8 december - Eindhoven - Noord-Brabant

Gezond Verstand Avond over hormonen

Locatie: Litha's Local, Bloemfonteinstraat 62, 5642 EH Eindhoven

Aanmelden: Dennis Vervlossen, dennisoppad@hotmail.com
Entree: € 10,00.

Vrijdag 13 december - Soest - Utrecht

Kennisavond

Aanmelden via http://www.weekendagenda.com/agenda/?ee=97

Entree: € 12,50. Aanvang 20.00 u.

Dinsdag 17 december - Noordeloos - Zuid-Holland

Gezond Verstand Avond over ontgifting

Locatie: Biologische kaasboerderij Noorderlicht, Gorissenweg 1, 4225 ST Noordeloos

Aanmelden: Maria Inckmann Van Galen, mariaenkees@hetnet.nl, 0183-511379, http://www.kaasboerderij-noorderlicht.nl

Woensdag 18 december - Zwolle - Overijssel

locatie: Het witte licht, spiritueel centrum, Dobbe 29, 8032 JW Zwolle

Aanvang 20.00 uur, entree € 10,00

reserveren: jr8051@ziggo.nl of 038-4539867

2014

woensdag 8 januari - Zwolle – Overijssel

Lezing voor de LTO over niet biologisch boeren maar logisch boeren

Zie Oceangreen

Woensdag 15 januari - Zwaagdijk - Noord-Holland

Gezond Verstand avond over ontgiften

Locatie: Paardenmelkerij Moerbeek, Zwaagdijk 293, 1684 NJ Zwaagdijk.

Aanmelden via email: gvazwaagdijk@gmail.com of telefonisch: 06-21215006

Welkom vanaf 19.30uur, aanvang lezing 20.00 uur. Entree € 10,00

Maandag 10 februari - Hoorn - Noord-Holland

Gezond Verstand avond over ontgiften, de basis van je gezondheid

Locatie: Cultureel centrum de Huesmolen, de Huesmolen 60 in Hoorn.

aanmelden via email: s.walrecht@quicknet.nl of telefonisch: 0229-272715

Aanvang 20.00uur, entree € 10,00

Lia

Volgens mij gaat die van 8 december in Eindhoven niet door of wel Dennis? hoewel er stond dat de lezing van 8 november niet doorging hier, hoe zit dat?

O zie dat ik nog moet reserveren voor in Delft

Morgen maar eens doen voor de Gezondverstand meeting!

Quote:
Goed idee spal.

Graag reacties van andere leden.Niet in het vergeethoekje plaatsen.

Ad

Ik geloof niet dat ik iets kan meebrengen dat aan een rauwe visogenschotel kan tippen :o maar ik zie het wel zitten om eens te meeten.

Quote:
Mike, Kom je dinsdag 12 noverber a.s. nog naar Winsum?

De avond wordt verplaatst naar eind november. Datum nog nader te bepalen.

Mike

Omdat mijn tante ( ja, die 95 jaar is geworden dankzij veeeeeel verzadigde vetten) plotseling is overleden, kon ik niet op de lezing van Mike aanwezig zijn.

De begrafenis was de dag ('s ochtends vroeg) na de lezing.

De avond ervoor ben ik daarom bij mijn moeder geweest om haar wat te troosten :(

Het was haar oudste zus, mijn moeder is de jongste (en nog als enige over) van het hele clubje (8 kinderen)en altijd schandelijk verwend geworden door haar grote zus, kortom ze was verdrietig.

Dus vandaar......

Ik ben natuurlijk in voor een meeting (mits ik geen vissenogen hoef te eten en éven op Ad's schoot mag zitten) :wink:

Als er te weinig plaats is omdat Tanja eerder was wacht ik wel even mijn beurt af.

Of is er een mogelijkheid dat ik een nummertje trek :mrgreen:

Huh???? Volgens mij klinkt dit heel fout 8O

Sorry Ad, ik wilde alleen maar grappig zijn en je niet in verlegenheid brengen.

Leuk idee van jou om een meeting te plannen.

Volgens mij wordt 2014 het jaar van de feestjes. Er staat naar aanleiding van de begrafenis van mijn tante nu ook al een reünie gepland, zodat we elkaar ook eens onder iets leukere omstandigheden kunnen treffen dan alleen tijdens begrafenissen.

Ik heb er zin in.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan