Ik ben in 2008 in die materie gedoken en filosofisch klopt het wel allemaal, maar in hoeverre je dat in Nederland allemaal kunt afwikkelen is nog onbekend terrein. Heel moedig van de mensen die dit daadwerkelijk doen. Er zitten namelijk nogal wat consequenties aan vast en eenmaal 'vrij man' wordt je niet meer zo snel staatsburger (mocht je dat willen).
Irene:Maus-Gravenhorst heeft het al heel ver geschopt, maar dat is niet onder de Nederlandse wetgeving dus is dat hier en daar anders.
Robert Arthur:Menard is ook al een hele tijd bezig en heeft heel veel ervaring in het tegenkomen van politie etc.
The Anti-Terrorist heeft op YouTube een aantal filmpjes over deze materie en stopt daar ook wel wat humor in.
Al met al zijn er heel veel mensen hiermee bezig omdat ze het allemaal niet meer pikken dat gedoe met de politiek, de bureaucratie en het ontnemen van de mensenrechten.
Ikzelf krijg er teveel negatieve energie van en ben dan ook gestopt met alle samenzweringen te onderzoeken en tegen te gaan. Ik ben nu meer bezig met zaken die me echt energie geven en die ik ook uitstraal (dat merk ik) waardoor ik weer meer contact krijg met anderen.
De mensen die dit avontuur ingaan, moeten echt heel erg goed weten waar ze mee bezig zijn. Doe er even over voor je alles goed begrijpt en welke wegen je exact moet bewandelen zodat je een plan van aanpak hebt. Zonder een spiritueel doel heeft het geen zin, want je moet echt overtuigd zijn dat je dit wilt.