Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze:Geen idee of dit al eens voorbij is gekomen. Voor degenen die er belangstelling voor hebben.
![]()
Aqua Aurora Energetische Plaat extra sterk 30 cm - Alternatievemiddelen.nl
Aqua Aurora energetische plaat extra sterk (obv frequentie van schelpkalk) bij zwaar belastende omstandigheden (bijv. 5G) in huis, werkomgeving en voeding.www.alternatievemiddelen.nl
🥇 ProtectedPool ➤ Most Powerful and Safest Web3 Smart DeFi Wallet 🔐
🥇 ProtectedPool ➤ Web3 Smart DeFi Wallet 🔐 . Your New DeFi Experience:: 🔐 Secure, Smart, Simple. Double Approvals. Add extra confirmation of any transaction with 2FA solutions including Google Authenticator or hardware security keys. Self-custodial Solutions. Protected Pool is built on smart...docplayer.nl
ik woon ook inde buurt van een mast; zo'n plaat zou misschien ook wel wat voor mij zijnIk hoorde laatst wel dat er eindelijk in NL meer aandacht komt voor schade van straling: mensen die in de buurt van een mast wonen worden uitgekocht en de masten gaan ondergronds dacht ik. Het is een begin...
Ik schakel hier 's nachts de wifi uit, het UPC bakje, en we doen de mobiel uit. Meer kunnen we niet doen :-(
Als dat het probleem was heb je dat goed opgelost! Heel erg fijn!Ik heb deze:
Sinds ik deze plaat heb slaap ik ontzettend goed en wordt ik uitgerust wakker, tussen de middag ff de ogen dichtdoen is er niet meer bij.