Decem
Well-known member
Met de politie kwam hij er dus uit en later bij CS wordt ie door Romeo’s een busje ingesleurd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee dit zijn oude bekenden in een nieuw jasjeHadden die romei's niet beter die lui van de Zwarte Paraplu op kunnen pakken? WTF deden in het zwart geklede, gemaskerde 'demonstranten' daar? Was dit antifa? Of waren het zelf romeo's? Betaalde provocateurs, zoveel is zeker. Zie je ook wat ok al geruine tijd zeg, dat de pedo-agenda is gekaapt door boze mensen? Kijk naar Raatgever en Kat, wat heeft al die boosheod nu precies gedaan voor de slachtoffers van SRM? Zijn ze onderdewl van de oplossing of onderdeel van het probleem? Trap er niet in, mensen, we wprden geprovoceerd en zolang er in ons nog een angst- en boosheidscentrum leeft zijn er knoppen om op te drukken. Voed Het Beest niet, Willem Engel zegt dit al 3 jaar en de 'softe' boodschap van liefde, waarheid en geduld zal alsmaar waarder blijken te zijn.
Mike
Ja, een aantal mensen van Defend die ik ken doen dit nu.Defend? Serieus?
Mike
Samen met plunderen?Hoe lang nog voordat we het onderwerp ‘opstanden’ kunnen starten?
Dick
Helemaal mee eens, ik verwacht ook niet om zelf te plunderen. Ik verwacht dat er groepen mensen, aldanniet gedreven door honger eo kou, gaan plunderen.Plunderen geen goed idee. Je eigen huis vernielen is contraproductief en het speelveld van de tegenstander.
Mike
Nee niet publiekelijk.Is er al ergens wat meer bekend over hoe en wat op 18 september in Den Haag?
Doe ik eigenlijk altijd al
Ja ik ookDoe ik eigenlijk altijd al