Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Komt Dave nu niet naar Amsterdam dan?
Nee. In het filmpje vertelt hij waarom.Komt Dave nu niet naar Amsterdam dan?
Voor mensen zonder TG:
De volledige video:Komt Dave nu niet naar Amsterdam dan?
De boeren zouden een stuk beter af zijn zonder die Jan Huzen.
Waarom?De boeren zouden een stuk beter af zijn zonder die Jan Huzen.
Ik ken Jan Huzen persoonlijk en zijn intenties zijn echt wel goedDe boeren zouden een stuk beter af zijn zonder die Jan Huzen.
Voor ieder wat wils..en goed v d massavorming.is waar het om gaat.Ik ken Jan Huzen persoonlijk en zijn intenties zijn echt wel goed
Alleen snap ik niet dat je een demo gaat aanmelden! Het is een recht.
Massa vorming in Nederland....40000 is geen massa, het gemiddelde volk is te dom om iets te zien buiten de NOS als je iets wil bereiken moet je minstens één miljoen mensen op de been krijgenVoor ieder wat wils..en goed v d massavorming.is waar het om gaat.
DaaromMassa vorming in Nederland....40000 is geen massa, het gemiddelde volk is te dom om iets te zien buiten de NOS als je iets wil bereiken moet je minstens één miljoen mensen op de been krijgen
Het is een eigenwijze aandachtstrekker met heel veel mooie praatjes die dat vooral doet om zijn ego te laten strelen.Waarom?
Mensen als JH heb je net nodig en hij voorziet in aanwezigheid van een groep aanwezigen. Hij zal vast een ego hebben maar dat is dan maar zo (een ego dood heeft bijna niemand).. reuring daar zorgt hij voor en dat hebben we juist nodig.Het is een eigenwijze aandachtstrekker met heel veel mooie praatjes die dat vooral doet om zijn ego te laten strelen.
Zulk soort mensen kan je missen als kiespijn.
Van Michel Reijinga
| |||||||||||
| |||||||||||
| |||||||||||
| |||||||||||
| |||||||||||
| |||||||||||
|