Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alors faites entendre votre voix, haut et fort : rendez-vous samedi à Berne !! |
Je précise que cette manifestation est autorisée ! C’est le moment ou jamais de montrer au Conseil Fédéral que nous sommes des centaines de milliers à demander un ARRÊT IMMÉDIAT du certificat Covid ! S’il vous plaît, rendez-vous à Berne ce samedi ! Que vous soyez vacciné ou non : |
470 km enkele reis
Mooi stad trouwens. Ik ben er vaak geweest toen ik nog in Baden-Baden woonde, want dat was niet zo ver weg.470 km enkele reis
Dat artikel is toch niet serieus te nemen.Zal tijd worden. Thee drinken en feestvieren is ineffectief gebleken. Hard tegen hard is noodzakelijk,
NCTV vreest verdere radicalisering coronaprotesten
De omvang van de protesten tegen de coronamaatregelen is afgenomen, ‘maar tegelijkertijd bestaat het risico dat sommigen in die beweging verder radicaliseren’, stelt veiligheidsdienst NCTV vandaag.www.ad.nl
Met vreedzaam gaan we het nu echt niet meer redden ben ik bang. Ik denk meer Italiaanse praktijken in NL!!Dat artikel is toch niet serieus te nemen.
Op een vreedzame manier kan ook
Ik bedoel ook niet hartjes, pluutjes en feestjesMet vreedzaam gaan we het nu echt niet meer redden ben ik bang. Ik denk meer Italiaanse praktijken in NL!!
Uit het artikel:Zal tijd worden. Thee drinken en feestvieren is ineffectief gebleken. Hard tegen hard is noodzakelijk,
NCTV vreest verdere radicalisering coronaprotesten
De omvang van de protesten tegen de coronamaatregelen is afgenomen, ‘maar tegelijkertijd bestaat het risico dat sommigen in die beweging verder radicaliseren’, stelt veiligheidsdienst NCTV vandaag.www.ad.nl
Zat ik ook al te denkenIk zie een valse vlag aankomen. 7 november in Den Haag tijdens de demo?
Mike