Demonstraties

Was, ondanks de grote hoeveelheid popo, een ontspannen sfeer. NIet extreem rechts zoals op sommige sites staat.
Sfeer was ontspannen.. popo was absolukt niet normaal.

Ik heb mensen gesproken die afgelopen week getraumatiseerd zijn geraakt door het brute optreden van afgelopen week .
Ze stonden nu langs de weg echt zo intimiderend met hun gezichtsbedekking
Politiestaat Nederland.

Het was zeker niet normaal, een agent liep zwaar bewapend tussen de menigte door. Iemand riep; kijk politie! En hij pakte meteen z’n stok en keek verdwaasd met coke-ogen de menigte in, botstend tegen mij aan met de stok. Een gast van 2 bij 2 meter. Heb meerdere politieagenten met coke-ogen gezien, vooral de types die volledig bepantserd en gemaskerd waren. Maar verder goede sfeer! Ik ben echt doodop van vandaag

Heeft iemand video van de woorden van Baudet? Ik was toen al onderweg naar de auto om de meute voor te zijn.

Mike

Heeft iemand video van de woorden van Baudet? Ik was toen al onderweg naar de auto om de meute voor te zijn.

Mike

En het waren heus niet allemaal extreem rechtse peeps zoals de msm probeert te suggereren:

Ik vond die linkse mensen wel aandoenlijk. Op hun spandoek stond: minder repressie, meer zorg. Typisch linkse mentaliteit: repressie OK, maar niet overdrijven graag. :p

Mike

Ik vond die linkse mensen wel aandoenlijk. Op hun spandoek stond: minder repressie, meer zorg. Typisch linkse mentaliteit: repressie OK, maar niet overdrijven graag. :p

Mike
Links is een geestesziekte natuurlijk, daar zijn we het over eens. Maar tis iig mooi dat de extreemrechtse spin van de MSM niet waar is

(en de vijand van mijn vijand is mijn vriend, zelfs links rapalje :) )

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan