Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
1ste links en aan volgend kruispunt rechts de hoek om.Ik ben nu in Utrecht
Als iemand dit toevallig leest waar lopen jullie heen??? Ik ben de weg kwijt
De vermenging van FvD met VW wordt steeds zichtbaarder!Ik vond dat het een behoorlijk lange stoet was... Toen we ongeveer op de helft waren kwamen we toevallig aan bij een station waar we even naar het toilet gingen, en daar moesten we ook weer wachten... Na 10 minuten voegde we ons weer toe bij de stoet, en die was nog lang niet klaar!
Thierry was er deze keer niet bij, maar Gideon, Pepijn en ook Willem Engel hebben een speech gehouden, vooral de speech van Willen Engel vond ik geweldig! Hij zei dat de komende maanden de finale gaat beginnen!
Ja, Willem Engel stond gewoon samen met Gideon, Pepijn en de rest op het podium van FvD!De vermenging van FvD met VW wordt steeds zichtbaarder!
Mike
en eindelijk een keer verstaanbaar geluid, dat was top !Ik vond dat het een behoorlijk lange stoet was... Toen we ongeveer op de helft waren kwamen we toevallig aan bij een station waar we even naar het toilet gingen, en daar moesten we ook weer wachten... Na 10 minuten voegde we ons weer toe bij de stoet, en die was nog lang niet klaar!
Thierry was er deze keer niet bij, maar Gideon, Pepijn en ook Willem Engel hebben een speech gehouden, vooral de speech van Willen Engel vond ik geweldig! Hij zei dat de komende maanden de finale gaat beginnen!
Heb jij of iemand ergens een opname van de speech van Willem?Ja, Willem Engel stond gewoon samen met Gideon, Pepijn en de rest op het podium van FvD!
Ik heb wel een opname, maar die krijg ik hier niet geplaatst. Het is een mp4-format.Heb jij of iemand ergens een opname van de speech van Willem?
Mike
Ja behalve toen Pepijn de mic weer overnam... Toen was er effe niks te horenen eindelijk een keer verstaanbaar geluid, dat was top !
Ik heb een opname gemaakt van zijn speech, alleen de eerste zin ontbreekt, ik begon net iets te laat met filmen.Heb jij of iemand ergens een opname van de speech van Willem?
Mike
Ik vind dat erg moeilijk trouwens. Veel minder dan in A'dam iig. Maar echt wel meer dan 10k gok ik.Schatting? Ik kon er helaas toch niet bij zijn deze keer.
Mike