Demonstraties

Gideon begon met zijn speech en wat zie ik aan het begin van de video links onderin? De Friesche Vlag. Leuk dat Fries Foar Frijhiid er ook was.

Even voor de relschoppers van vandaag in Amsterdam,

Waarom gedragen jullie je niet zoals de media het voorschotelt?
Gewapende relschoppers uit een fake onderzoek van de driehoek.... Waar blijven jullie.
Jullie hadden moeten knokken dan hadden ze de organisatie als terroristisch kunnen wegzetten zoals justitie wenste.

Nu heeft de nctb en de minister van justitie en onveiligheid een probleem op te lossen volwaardige DSI inzet helemaal voor niets, daar kunnen zomaar kamervragen over komen.

Dit is een een probleem voor grapperkoekwaus in de nabije toekomst (tribunaaltje)

Jullie worden bedankt door jullie staan het ministerie van Justitie en veiligheid de Amsterdamse driehoek het politie korps de ME en de KMAR voor joker.
Volgende week weer🤣🤣🤣

PS ze hadden op een paar duizend gerekend niet op 20000 of meer 🤣🤣🤣🤣

Even voor de relschoppers van vandaag in Amsterdam,

Waarom gedragen jullie je niet zoals de media het voorschotelt?
Gewapende relschoppers uit een fake onderzoek van de driehoek.... Waar blijven jullie.
Jullie hadden moeten knokken dan hadden ze de organisatie als terroristisch kunnen wegzetten zoals justitie wenste.

Nu heeft de nctb en de minister van justitie en onveiligheid een probleem op te lossen volwaardige DSI inzet helemaal voor niets, daar kunnen zomaar kamervragen over komen.

Dit is een een probleem voor grapperkoekwaus in de nabije toekomst (tribunaaltje)

Jullie worden bedankt door jullie staan het ministerie van Justitie en veiligheid de Amsterdamse driehoek het politie korps de ME en de KMAR voor joker.
Volgende week weer🤣🤣🤣

PS ze hadden op een paar duizend gerekend niet op 20000 of meer 🤣🤣🤣🤣

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan