Decem
Well-known member
We The Media
The Netherlands 🇳🇱 People are gathering in Mass at the Museum Plaza in Amsterdam, Freedom Demonstration We The People Have The Power 💥
t.me
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
“forbidden” . Politie en me NL gaat af voor de hele wereld.ULTRA Pepe Lives Matter 🐸
Massive "forbidden" protest in Amsterdam today against medical tyranny. 👀 Live feed here: https://youtu.be/eben2pVK76Qt.me
Sommigen voor het hele korps“forbidden” . Politie en me NL gaat af voor de hele wereld.
Gideon begon met zijn speech en wat zie ik aan het begin van de video links onderin? De Friesche Vlag. Leuk dat Fries Foar Frijhiid er ook was.
Gelijk heeft ie...FFF komt niet in de Randstad.
Even voor de relschoppers van vandaag in Amsterdam,
Waarom gedragen jullie je niet zoals de media het voorschotelt?
Gewapende relschoppers uit een fake onderzoek van de driehoek.... Waar blijven jullie.
Jullie hadden moeten knokken dan hadden ze de organisatie als terroristisch kunnen wegzetten zoals justitie wenste.
Nu heeft de nctb en de minister van justitie en onveiligheid een probleem op te lossen volwaardige DSI inzet helemaal voor niets, daar kunnen zomaar kamervragen over komen.
Dit is een een probleem voor grapperkoekwaus in de nabije toekomst (tribunaaltje)
Jullie worden bedankt door jullie staan het ministerie van Justitie en veiligheid de Amsterdamse driehoek het politie korps de ME en de KMAR voor joker.
Volgende week weer
PS ze hadden op een paar duizend gerekend niet op 20000 of meer