Demonstraties

Het valt me op dat je je de laatste tijd vaker schuldig maakt aan dit soort zaken Sailor.
Vind het kwalijk dat je het forum inclusief de leden onnodig in gevaar brengt, daarnaast slaat het ook nergens op, je bereikt er helemaal niks mee.
@ Mike, hoop dat je ook hier harder tegen op treed, want met dit soort acties is het vragen om moeilijkheden.
Nou , nou, niet overdrijven. Dat ene fotootje, ok. 🔪🤡🗡️🚑

Het valt me op dat je je de laatste tijd vaker schuldig maakt aan dit soort zaken Sailor.
Vind het kwalijk dat je het forum inclusief de leden onnodig in gevaar brengt, daarnaast slaat het ook nergens op, je bereikt er helemaal niks mee.
@ Mike, hoop dat je ook hier harder tegen op treed, want met dit soort acties is het vragen om moeilijkheden.

Aan de andere kant worden er ook gewoon mensen vermoord, dat roep emoties op. Ik schrijf ook steeds pittiger in mijn artikelen.. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden

Aan de andere kant worden er ook gewoon mensen vermoord, dat roep emoties op. Ik schrijf ook steeds pittiger in mijn artikelen.. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden
De tijd van fluwelen handschoenen is over, zeker ik ga wel eens wat te ver, en soms niet ver genoeg. Excuses doen we wel als we de wereld vrij hebben van de satanische elite al denk ik dat het dan niet nodig is...

We zitten hier in een serieuze strijd, valt me tegen dat er mensen zijn die hier nog al gemakzuchtig mee omgaan en niet beseffen wat de gevolgen kunnen zijn.
Ego en emoties staan in de weg, daarmee gaan we de oorlog niet winnen.

Wakker zijn is niet alleen de waarheid kennen, wakker zijn is ook weten waar je jezelf en een ander een oor mee aan naait!

We zitten hier in een serieuze strijd, valt me tegen dat er mensen zijn die hier nog al gemakzuchtig mee omgaan en niet beseffen wat de gevolgen kunnen zijn.
Ego en emoties staan in de weg, daarmee gaan we de oorlog niet winnen.

Wakker zijn is niet alleen de waarheid kennen, wakker zijn is ook weten waar je jezelf en een ander een oor mee aan naait!
We weten het wel nu, niet door zeiken

En weer door...🦾👇🏻

Samen voor Nederland werkte niet mee en wenste zich niet aan de regels te houden waren de woorden in het persbericht van Vemke Valsema.

Nederland in Verzet heeft de nog 4 aangemelde demonstraties in Amsterdam geannuleerd.
Met dit soort leugenaars moet je niet willen praten.

Voor Amsterdam blijft koffie drinken op persoonlijke titel van toepassing.

5/1 drink ik koffie om 12.00u op de Dam (3-daags nationaal protest)

6/1 drink ik koffie om 16.00u op de Nieuwmarkt (3-daags nationaal protest)

7/1 drink ik koffie om 19.00u op het Museumplein (3-daags nationaal protest)

8/1 ben ik 1 van de speechers bij het jongeren protest op de Dam.

9/1 drink ik rond 14.00u koffie op het Museumplein

16/1 drink ik koffie in Amsterdam (herdenking van de koffieslag dan precies een jaar geleden).

#wijzijndeleugenszat

Manmanman wat een gezeik. Zelfs binnen het verzet gezeik.
Waarom ga jij altijd naar Amsterdam Michel?

16-1 Amsterdam
9BCCC36F-A678-407D-AEBA-F39FA63127A3.jpeg
23-1 Brussel
099B1F24-567D-4C0A-935A-B7F7916DB7AF.jpeg
6-2 Rotterdam
13/2 Den Haag
EC308A84-041A-439E-A067-888369B5D060.jpeg
6-3 Den Haag
3-4 Nijmegen.

Police For Freedom
@PolForFreedom
Onderzoek naar geweld tegen vreedzame demonstranten en veteranen 2 januari Amsterdam 2022

Zondag 2 januari 2022 is er een demonstratie geweest in Amsterdam. Daarbij is geweld toegepast tegen vreedzame burgers. Volgens het EVRM is het de taak van de politie en het bestuur ten allen tijde vreedzame demonstranten te beschermen. Echter is er júist geweld toegepast tegen deze mensen. Daarmee zijn de Grondrechten Demonstratie en Vrijheid van meningsuiting geschonden.

Police For Freedom gaat de feiten die deze dag hebben plaatsgevonden uitgebreid onderzoeken. Te denken valt aan dossiervorming en het verzamelen van bewijs en verklaringen.

Wil jij je melden als getuige of heb je bewijs, neem dan contact op via nederland@policeforfreedom.org

Aha, zo praten ze de inzet van de politiehond goed. 4 agenten raakten gewond nadat demonstranten door de politielinie heen braken en dus werd de hond ingezet om de agenten te beschermen.

Bekijk bijlage 6649
Mike

Op de NOS hadden ze het ook zo naar buiten gebracht. Via mijn moeder hoorde ik dat mijn vader het de verdiende loon vond voor de demonstranten die werden geslagen:” moesten ze de politie maar niet aanvallen! pfffff🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Draadje over de gebeurtenissen in Amsterdam.

#BlijfContantBetalen - PureBlood - mRNA vrij (@MyHerbFoods) Tweeted:
Mijn mening: er zou vaker koffie gedronken moeten worden ook bij de verspreiders van het virus: de media @NOS @RTLnieuws het mediapark is misschien een leuke plek

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan