Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een prachtige mensen en krachtige stukken treden er nu in het licht naar buiten.Frank Ruesink op Facebook, bericht ook gedeeld door Willem Engel.
--------------------------------------------------------------------------------------Aanmelden bij Facebook
Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.www.facebook.com
SIGRID KAAG : MET MASSALE VERBINDING PAKKEN WIJ DE MACHT TERUG
Beste Sigrid Kaag,
Ik begrijp heel goed, hoe intimiderend het kan aanvoelen als er opeens een onverwachte en ongewenste man voor je deur staat.
Op 27 april 2020 vond het systeem, waar jij onderdeel van uitmaakt, het nodig om twee ongewenste mannen voor mijn deur neer te zetten: https://frankruesink.nl/bizarre-avond/
Ik zat niet te wachten op twee intimiderende politieagenten, die ‘s avonds laat bij mij aanbelden, terwijl mijn kinderen al op bed lagen.
Zeker niet omdat ik de dag daarvoor de politie al open, eerlijk en transparant telefonisch had verteld, dat ik niets te maken had met een niet aangemelde demonstratie.
Daar waar deze agenten niets aan mijn deur te zoeken hadden, daar begrijp ik heel goed dat jij ervaart dat een coronademonstrant aan jouw deur niets te zoeken heeft: https://tinyurl.com/2p832mup.
Het mooie van deze gemeenschappelijke ervaring, is dat we hier allebei geen slachtoffer van zijn. Jij en ik kunnen ons wel als slachtoffer gaan gedragen van het ongewenste bezoek, maar we zijn geen slachtoffer. Dit is altijd nog een keuze in het duale spel hier op aarde.
Net zoals jij en ik hebben gekozen welke rol we willen spelen in dit spel. En daar waar jij ervoor kiest om je leven en je politieke carrière nadrukkelijk te verbinden aan de globalistische agenda van het WEF: https://tinyurl.com/bddscrcx.
Kies ik ervoor om me nadrukkelijk uit te spreken voor (medische) vrijheid, voor waarheid en rechtvaardigheid, tegen een uitsluitingsmaatschappij en tegen de uitrol van de door jou en jouw vrienden gewenste globalistische agenda.
Jij doet dit door een agenda https://tinyurl.com/485npz4j uit te rollen en uit te dragen waar mijn medemens niet voor heeft gekozen en die mijns inziens de vrije en bezielde mens ook helemaal niet dient.
Ik doe dit o.a. door voornamelijk politici persoonlijk maar altijd respectvol te confronteren met hun leugens, manipulatie, machtsmisbruik en ander immoreel gedrag.
Terwijl wij dit op onze eigen manier doen, beseft een steeds grotere groep mensen welke rol ik speel in dit geheel maar nog veel belangrijker welk rol jij, jouw collega’s in het kabinet en de WEF hierin spelen.
Deze groep mensen begint elkaar steeds beter te vinden en volledig te beseffen dat wij als bezielde vrije mens niet jou of welke globalistische agenda dan ook behoren te dienen.
Nee, we voelen steeds meer dat jij, als vertegenwoordiger van het systeem, ons hoort te dienen, dat elk systeem in Nederland ons hoort te dienen en dat jij je binnen het systeem behoort in te zetten voor een waarachtig en rechtvaardig Nederland waarin wij als bezielde mensen vrij en autonoom kunnen leven.
En ja, deze groep waarmee jullie in Den Haag volledig de verbinding hebben verloren is ondertussen gigantisch groot geworden. Veel groter, krachtiger en volhardender dan jij nu nog kan beseffen en vanuit jouw positie durft waar te nemen.
En natuurlijk halen jullie alle bekende technieken uit de toverdoos om deze groep mensen te marginaliseren, te ridiculiseren en soms ook te demoniseren. En ook dit is ok. Dit behoort allemaal bij het spel dat jullie (on)bewust spelen om ons te testen of wij het als Nederlanders echt menen.
Maar na 2 januari weet ik het zeker, deze grote groep Nederlanders laat zich niet langer wegzetten door wie dan ook.
En nee, deze groep is niet te stoppen en heeft daarom ook helemaal geen persoonlijke intimidatie nodig bij jou aan de deur. Nee, we hebben iets opgebouwd dat veel waardevoller, aantrekkelijker en sterker is dan dat.
Wij hebben een massale verbinding opgebouwd van Nederlanders uit alle windstreken, die elkaar steunen door deze donkere uitsluitingsdagen heen op weg naar echte vrijheid.
En ja, deze verbindende massa gaat elkaar zondagmiddag 16 januari wederom op een magische manier treffen. Op deze dag sta ik om 12:00 uur bij het Olympisch stadion en loop ik om 13:00 uur de koffie-vrijheids-verbindingswandeling met o.a. Mordechai Krispijn richting het Museumplein.
En iedereen is vrij om deze middag samen met ons mee te wandelen met dat ene krachtige verlangen:
"door massale verbinding samen de macht terugpakken"
Met gezonde groet,
Frank Ruesink
Mooi krachtig en zou hier navolging verdienen.