Watjes, was gewoon blijven staan!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had je verwacht dat ze zouden blijven dan, is Nederland ff leuk in het weekend maar er moet wel gewerkt worden maandag dus geen risico nemen....Watjes, was gewoon blijven staan!
Mike
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen Nederlanders zijn geen Canadezen. Anders hadden wij de Canadezen wel bevrijd in WW2Nog niet nee. Maar ik zie het wel voor me dat er een moment komt dat het massaler gaat worden!
Ondanks gemaakte afspraken zijn truckers en boeren ingesloten op het ADO terrein in Den Haag, zoveelste bewijs dat je geen enkele afspraak met de overheid kunt maken.
Hier zijn ook kinderen bij, mensen die puur opkomen voor behoud van hun grondrechten en vrijheid worden door de ME gegijzeld
Waar heb je dat gezien?Ik heb vernomen dat de truckers en boeren nu worden afgevoerd van het ADO-terrein.
Mike
Persoonlijk bericht via whatsapp.Waar heb je dat gezien?
Waar blijkt uit dat het een Friese truck is?Omdat de truckers de stad uit moeten blijven ze nu staan. ADO speelt om 1600 . Staat een grote Friese truck v h het hek dus niemand komt er nu uit.
Bekijk bijlage 7992