Dit zijn mijn klachten en hoe pak ik het aan?

Ik heb ook erge last gehad van Raynaud en van vaatgedoe in het algemeen... (oa. aambeien)

De Raynaud is nu weg, en de zware benen enzo ook veel beter.

Sinds ik veel meer vet eet, de koolhydraten laat (behalve rijstwafels) en ik neem voor de bloedvaten : aesculus hippocastanum. Werkt erg goed. (moedertinctuur, al dan niet in combi met gingko biloba ofzo)

En blauwe bosbes is ook super voor de bloedvaten en de algemene weerstand.

En mijn darmen (want daar had ik ook veel last van) zijn nu 100 x beter door de bosbes en de chlorella die ik slik, en dan veel beter eten.

Succes!

 
@San en Annelies73, ik wil een anticonceptie die niet zo schadelijk is als de pil en niet zo omslachtig als condooms. :wink:

@Annelies, die paardenkastanje is ook nog een optie en slik je die of smeer je die?

 
@gaia36: Natural Family Planning misschien? http://books.google.nl/books/about/Honoring_Our_Cycles_A_Natural_Family_Pla.html?id=Ave2AAAACAAJ&redir_esc=y

Ik zou de gok niet durven wagen persoonlijk! Voor mijn zwangerschap deed ik wel half half aan deze methode, maar toen waren we er wel bewust van dat ik zwanger kon worden. Is niet gebeurd, wij hadden de "mazzel" dat we het precies konden plannen. Met jouw klachten zou ik ook niet aan het spiraaltje beginnen, anders had je als optie de Gynefix, een hele kleine koperspiraal. Verder geen opties zonder hormonen of dingen die ingebracht moeten worden. Hier wel een fan van de "good old condoms", geen klachten, oefenen met omdoen baart kunst ;-)

 
Gaia : moedertinctuur : druppels, 3 x per dag nemen.

San : die Gynefix is een crime, ik heb die gehad. Niet te doen, veel kommer en kwel, dus ik kan het niet aanraden.

 
Het spijt mij dat ik een jaar na de laatste reactie nog reageer op dit topic, maar het was vooral de reactie van Annelies73, over de Gynefix die mijn aandacht trok.

Ik hoop dan ook dat ik op deze manier met haar in contact kan komen. Ik heb momenteel de Gynefix & was op zoek naar ervaringen hiermee (vooral negatieve, omdat ik zelf nogal sukkel en aan mezelf begin te twijfelen hierdoor), en vroeg me af waarom de Gynefix bij Annelies73 als kommer en kwel omschreven wordt...

Ik zag geen optie om rechtstreeks in contact te komen met haar, vandaar mijn reactie hierop...

 
Ik zal haar mailen en vragen of ze behoefte heeft aan contact met jou. Zo ja, dan verbind ik jullie met elkaar.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan