DMSO

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mtje
  • Startdatum Startdatum
Inactivering van enterisch adenovirus en katachtig calicivirus door chloordioxide

Evaluatie van de antivirale werking van chloordioxide en natriumhypochloriet tegen het calicivirus bij katten, het humane influenzavirus, het mazelenvirus, het hondendistempervirus, het humane herpesvirus, het humane adenovirus, het caniene adenovirus en het caniene parvovirus

Dank je wel.

Dorothé

Dank je, maar dat bedoel ik eigenlijk niet.
Is dit ook genezend? Er s nl. op telegram een groep voor CDS en bioresonantie. Mijn kater heeft nl. cysten in zijn nieren en daardoor wordt zijn nierfunctie negatief beïnvloed. Hier kan zelfs nierfalen door ontstaan. Nu heb ik via via info gekregen dat CDS hiervoor zou kunnen helpen.

Dorothé
Volgens de Germaanse geneeskunde is er een biologisch oorzaak voor nier- en blaasaandoeningen bij huisdieren. Schimmels helpen bij het oplossen van de problemen. CDS / DMSO e.d. bestrijden deze nodige schimmels. De genezing wordt bestreden door dit soort middelen. Het lichaam weet het zelf. De cysten zijn geen ziekte of kwaad, maar een lichamelijk oplossing.

Andere denkwijze, maar de moeite waard om te overdenken. Wellicht is je kater veel alleen. De mainstream heeft ons geleerd dat katten goed alleen kunnen zijn, echter heb ik dat totaal anders ervaren.

Wellicht dat daarom ook zoveel katten iets mankeren aan hun nieren. Ik vermoed van wel.

Verlatingsconflicten worden veroorzaakt door het gevoel verdreven, uitgesloten, ongewenst, afgewezen, niet begrepen, genegeerd, buitengesloten, geïsoleerd en alleen te zijn. Kinderen ervaren het conflict wanneer ze in de kinderopvang worden geplaatst, wanneer ze zich onbemind of buitengesloten voelen van de groep (thuis, op de speelplaats, in de kleuterschool, op school), wanneer hun ouders niet genoeg tijd met hen doorbrengen, wanneer een broertje of zusje wordt geboren die meer aandacht krijgt, wanneer een grootouder overlijdt of wanneer een familielid vertrekt. Het is het verlies van veiligheid en het verlies van een emotionele schuilplaats waardoor ze zich moederziel alleen voelen. Hetzelfde kan gezegd worden over ouderen die in verpleeghuizen belanden, weg van hun huis en gezin. Pasgeborenen zijn al even kwetsbaar. Dus als het bij de geboorte om de een of andere reden van de moeder wordt weggenomen kan dat een ernstig verlatingsconflict veroorzaken. Huisdieren hebben ook zwaar te lijden als ze alleen achterblijven.

"

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan