DMSO

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mtje
  • Startdatum Startdatum
ziekte/fenomeen van Reynaud heb ik ook wel last van. Veel geprobeerd, maar niets werkt OOK geen DMSO.
Van die rood/paarse onderhuidse adertjes, na een heup vervanging gekomen, gingen er wel voor het grootste deel mee weg.
Van de winter zal ik nog eens DMSO proberen... wie weet...?

Achteraf betalen als je dat liever doet.

ziekte/fenomeen van Reynaud heb ik ook wel last van. Veel geprobeerd, maar niets werkt OOK geen DMSO.
Van die rood/paarse onderhuidse adertjes, na een heup vervanging gekomen, gingen er wel voor het grootste deel mee weg.
Van de winter zal ik nog eens DMSO proberen... wie weet...?

Achteraf betalen als je dat liever doet.
Heb je dan ook op je handen geprobeerd @maarten2 ? Zoals Tanja beschreef op de vorige pagina of alleen inwendig?

Heb je dan ook op je handen geprobeerd @maarten2 ? Zoals Tanja beschreef op de vorige pagina of alleen inwendig?
ook op mijn handen ja, net als de adertjes op mijn been uitwendig gesmeerd. Dan maak ik een doekje nat met dmso en doe dat onder plastiek met band vast zetten 'S nachts . Vingers niet natuurlijk want dan kun je niet meer in je neus peuteren of duim zuigen .

Die knoflook geur valt wel mee. Ik heb nooit iets gemerkt.

Ik heb het al eens eerder gebruikt. geen verbeteringen gemerkt. Maar dat zegt me niets. Ik ben al jaren bezig met die buik en de door artsen aangerichte schade.
Ik ga ervan uit dat de buik redelijk gezond is, kan haast niet anders.
Ik heb altijd gepraat over zenuwchade. maar toch is ruggenmergschade nieuw voor mij. de klachten zijn ook nieuw. Jullie moesten eens weten.
nee zelf ruik je dat ook niet ;-)

Een voetenbadje met DMSO met vitamine C, afgestreken eetlepel, magnesium, nicotine of... wat ook.
Volgens wat ik lees over DMSO, transporteert de DMSO andere stoffen door je aderen en dat lijkt mij goed te werken.

Als ik niet de hele dag aan het poetsen zou zijn ruik je dat gegarandeerd wel.
Donderdag voor het laatst op de WC geweest.
Plotseling vind ik dus veel over neurogene darmen maar waar zijn al die mensen die ook ruggenmerg-letsel hebben?
Voor zover ik weet kregen mensen verdoving via een z.g. kap op hun hoofd.
En daar is dan de ruggenprik voor in de plaats gekomen. Er is ook niet gevraagd of ik voorkeur had. Dan hadden we de voor- en nadelen kunnen bespreken.

Ik kan nu wel mijn kinderen waarschuwen.

Laatst bewerkt:
Een voetenbadje met DMSO met vitamine C, afgestreken eetlepel, magnesium, nicotine of... wat ook.
Volgens wat ik lees over DMSO, transporteert de DMSO andere stoffen door je aderen en dat lijkt mij goed te werken.
precies, het is een drager en een werkzame stof, het trekt/transporteert stoffen ook dieper de huid in, wel oppassen dus wat je in dat water stopt en dat je schoon water gebruikt. Ook opletten wat voor een teiltje
DMSO is compatible with plastics like PETE, HDPE, LDPE ,PTFE and PP, however it is not compatible with other plastics such as , PVC, PS and poly carbonate due to its reactivity

Dit verhaal komt weer net op tijd. Ik ga het weer innemen.
Ik heb het een tijdje ingenomen maar merkte geen verbetering.
Ik voel me nu zo slecht, dan zou ik nu zeker iets moeten voelen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan