Kom op, mensen, nog maar 860 euro. Vorig jaar hadden we binnen 2 weken het dubbele bereikt. Ik snap het, dat was kerst en dus een ander sentiment, maar daar wil ik deze keer niet op wachten. Kijk eens wat ik voor jullie heb gedaan dit jaar:
- Een complete IVM-revolutie gestart.
- Mijn zomervakantie opgeofferd om lezingen te geven.
- Ga nu door met lezingen om duiding aan de snel opeenvolgende ontwikkelingen te kunnen blijven geven.
- Hetzelfde doe ik ELKE DAG en GRATIS hier op dit forum, AL 10 JAAR.
Als je dat iets waard is, is de beste manier om hier blijk van te geven mij financieel te helpen om z.s.m. het streefbedrag te bereiken. Dat kan via de PayPal-knoppen op de homepage of door mij te mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen om een Kangen-apparaat te kopen, schoon, zuiver en gezondmakend water in huis halen is ook een manier om je voor te bereiden op de komende 'dark winter'. Ik hoop en reken op jullie steun.
Mike
- Een complete IVM-revolutie gestart.
- Mijn zomervakantie opgeofferd om lezingen te geven.
- Ga nu door met lezingen om duiding aan de snel opeenvolgende ontwikkelingen te kunnen blijven geven.
- Hetzelfde doe ik ELKE DAG en GRATIS hier op dit forum, AL 10 JAAR.
Als je dat iets waard is, is de beste manier om hier blijk van te geven mij financieel te helpen om z.s.m. het streefbedrag te bereiken. Dat kan via de PayPal-knoppen op de homepage of door mij te mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen om een Kangen-apparaat te kopen, schoon, zuiver en gezondmakend water in huis halen is ook een manier om je voor te bereiden op de komende 'dark winter'. Ik hoop en reken op jullie steun.
Mike