Nadat ik jullie in de afgelopen 2 jaar heb gevraagd om donaties om achterstallige spoken uit het verleden die ik zelf had gecreeerd te helpen wegwerken (waarvoor nogmaals hartelijk dank!) wil ik deze keer een beroep doen op jullie om mij te helpen met iets positiefs.
Nu het weer 'mag' ben ik druk doende om mij voor te bereiden op mijn terugkeer op het podium als muzikant. Ik heb een voorkeur voor oude gitaarversterkers, zowel buizen als transistor, en koop regelmatig oude amps op voor een appel en een ei. De trend vandaag de dag is klein en licht en het mag niet teveel lawaai maken, dus die lompe, zware herriebakken moeten de deur uit, vaak voor weinig. Interessant is ook om te vermelden dat als je regelmatig zaken doet op marktplaats je steeds vaker te maken krijgt met verkopen i.v.m. een 'nalatenschap'. Er is een stille genocide gaande, mensen!
Nu heb ik mijn oog laten vallen op twee oude Fender buizenversters die echt zeldzaam en uniek zijn. 1 daarvan heb ik voor een maand vast weten te leggen en voor de ander kan dit alleen maar bij vooruitbetaling. Afgerond komt de totaalsom voor beide amps neer op 1500 euro, een bedrag dat ik zonder hulp niet kan ophoesten op deze termijn. Ik.zou het heel fijn vinden als jullie me hier bij kunnen helpen, we kunnen dit weer doen op dezelfde manier als voorheen waarbij ik bij iedere donatie naar beneden tel naar nul en daarmee volledige transparantie geef. Zie het maar als een vervroegd verjaardagscadeau, aangezien ik op 10 mei a.s. jarig ben.
Dit bedrag moet toch voor het eind van de maand op te brengen zijn, lijkt mij zo. Wie weet zie je mij binnenkort eens in een hele andere rol, die van bluesgitarist en -zanger. Een nieuwe lente, een oud geluid, zullen we maar zeggen. Mail mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen om een
Kangen-apparaat aan te schaffen, vanaf de eerstvolgende sale krijg ik 4 x de commissie uitbetaald. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mike