Fries Foar Frijhiid
Well-known member
De nieuwe look vind ik handiger en mooier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is inderdaad de juiste aanpak. De verhoogde donatie is ingesteld en overgemaakt.Dat wordt natuurlijk altijd gewaardeerd! Ik denk niet dat je het kunt aanpassen. Volgens mij werkt het sneller als je het oude profiel opheft en een nieuw aanmaakt.
Mike
Hey Mike, heb je een bron naar de deuterium waarde in Kangen waarde? (Heb online een zoekpoging gedaan maar dat draait op niks uit.) Of is er iemand die een Kangen apparaat heeft die een monster heeft opgestuurd naar een lab om te laten testen op deuterium?Recentelijk hebben we ontdekt dat gewoon kraanwater veel deuterium bevat, wat zorgt voor veroudering en verzwakking van het menselijk lichaam. Kangen-water is arm aan deuterium, dus je doet een investering voor het leven, een leven dat je op deze manier zelfs in goede gezondheid kunt verlengen!
Okay thanks.Nee, geen info hierover, bij mijn weten nooit onderzocht. Het lijkt mij dat deuterium vanwege zijn positieve lading door ionisering verdwijnt in het putje van de goot en dus niet meer in het negatief geladen drinkwater zit dat een Kangen-appataat produceert.
Mike
Altitude—Water at high altitudes has less deuterium. Water from the Rocky mountains in Western United States has been measured with 136 ppm deuterium.
Niet iedereen heeft het geluk om dagelijks gezond natuurlijk bergwater te kunnen drinken. Bestaat er een technologie die ons kan helpen om kraanwater om te zetten in overwegend hexagonaal water? Ja, die is er gelukkig. Deze techniek wordt ionisatie genoemd. Ionisatie kan op twee manieren machinaal worden bewerkstelligd: door middel van toevoeging aan water van een krachtige elektrische lading of door middel van een krachtige magnetische lading. Voor huis-, tuin- en keukengebruik zijn er bij mijn weten geen magnetische ionisators bekend, maar elektrische ionisators zijn wel te koop. De bekendste en verreweg de beste is het Kangen-apparaat. Het Japanse woord ‘kangen’ betekent: terug naar de bron. Bovendien heeft Kangenwater als enige ionisatiesysteem een medische status in Japan. Jawel, dit water heeft medische toepassingen en talloze wetenschappelijke studies tonen aan dat het heilzaam uitwerkt voor de meest uiteenlopende klachten!
(...)
Let wel, dit is geen bergwater (of gletsjerwater, zoals sommigen beweren) omdat de natuur nooit 100% te kopiëren valt en omdat dit een lineair en machinaal proces is. De gezondheidsvoordelen van dit water zijn echter ronduit verbluffend, je lichaam herkent dit!