doorbraak in de biologie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Quote:
@ Meneer Ligtvoet

,

Dit hoeft echt niet hoor.meestal wordt ik zo alleen aangesproken wanneer er weer eens een callcenter personn contact opneemt met me.

Het kan dan wel zo zijn dat je gewoon de tijd op een andere manier besteed dan punniken etc. ivm je energie tekort maar buiten het zitten heeft veel achter de PC zitten ook ivm straling etc. een negatief effect. Zelf zou ik het vervelend gaan vinden(gebeurt bij mij ook wel vaker)om aan de PC te zitten. En dat heeft niets te maken met energie tekorten of eensportman/vrouw te zijn(???).Geloof me , de meeste hebben hun eigen energie problemen.

Wat ik me wel eens afvraag(niet specifiek naar jou toe)is hoe lang we naar de olossingen moeten zoeken om eens echt resultaat te krijgen. Ergens moet je toch op een gegeven moment actie ondernemen,ideen omzetten en dan moet er resultaat komen of niet en dan gewoon opnieuw naar het tekenbord,wat ging er fout en hoe verder. Dit kan toch geen jaren duren,ik bedoel het uitstippelen van een plan en uitvoeren.We hebben geen onbeperkte tijd in het leven.

Natuurlijk kan hier je hart liggen ,maar naar mijn meneing omhelst leven veel meer dan de zoektocht naar.......

ad

 
hallo Ad, jij zou het vervelend gaan vinden om achter de pc te gaan zitten, maar ik heb dat dus om te beginnen al niet.

Laat ik je dit zeggen: ik ben met info via internet al heel ver gekomen om mijn gezondheidsproblemen op te lossen: gewoon door gericht kennis van ervaringsdeskundige mensen te volgen over hoe zij dingen ervaren en doen.

Ik heb nu bijv. mijn kieswortelpijn opgelost door mijn sinusprobleem aan te pakken.

Ik had ook naar een tandarts kunnen gaan, maar ik wist allang dat dat de oplossing niet was ondanks dat zelfs een behandelaar me naar een tandarts verwees.

Ik heb die behandelaar gezegd dat die tandartsen van voren ook niet weten dat ze vanachter leven vaak en dat ik het probleem liever zelf dan wel met de behandelaar oplos.

Vaak gaat bij die tandarts die kies er dan gewoon weer hup eruit: iets beters weten ze meestal niet te verzinnen.

Je kunt pas zinvol actie ondernemen als je de energie hebt (en die heb ik om te beginnen al nauwelijks) en als je weet welke actie de kortste weg is naar in mijn geval gezondheid.

Mijn motto in verband met mijn gezondheid is: zolang ik niet wat de beste beslissing is richting welke actie dan ook is niets doen vaak nog de beste actie (tenzij het iets ondernemen meer valt onder de categorie baat het niet dan schaadt het niet).

Voor je het weet gooit men je organen uit je lichaam (kiezen zijn ook organen) of je kop gaat er anderszins in figuurlijke zin af of men verminkt je.

Of de zoektocht naar gezondheid jaren gaat duren: misschien wel, garanties zijn er niet en mijn zoektocht verveelt mijzelf in elk geval niet.

Wat maakt het uit: de 1 doet dit graag en de ander dat.

Ik snap het heus wel als mensen liever gaan zitten kleien of zoiets.

Ik heb dat ook al tot in den treuren zitten doen, en ik vind dat ook leuk, maar het vervult nu mijn prangende behoefte aan gezondheid en honger om daarbij zelf op eigen kracht uit te komen niet.

 
Lievergezond levert zeker veel waardevolle bijdrages en natuurlijk kan er hier veel,

maar als op de 1e en 2e pagina de helft van de laatst geplaatste berichten van dezelfde persoon zijn, dat gaat er volgens mij iets mis. Een beetje evenwicht zou fijn zijn.

Ik blijf erbij dat als iets geen vraag over het geplaatste of een bijdrage in een actieve discussie is het eigenlijk niet thuis hoort op een forum. En vragen en lopende discussies zijn er genoeg.

ps. met die "1 a 2 per week?" doel ik op nieuwe topics of het ophalen van oude topics, maar 1 a 2 per dag kan ik ook wel aan hoor. :-)

(op discussiëren en vragen beantwoorden staat wat mij betreft geen limit)

pps. Als ik hier (te) vel overkom, is dat alleen omdat ik dit forum belangrijk vind.

 
Jp, ik weet dat je dit doet omdat het je na aan het hart ligt, waarvoor dank. Laten we echter overgaan tot de orde van de dag.

Mike

 
Het enige wat ik jammer vind aan al die posts van Lievergezond is dat ze zo goed is in engels. Meestal krijg ik met mijn lagere school engels een vastloper in de taaie artikelen. Dus Lievergezond als jij, je ik wil het graag delen behoefte, uit kan breiden met een en ik zal alvast de hoofdlijnen voor jullie in het nederlands vertalen actie, dan sta ik daar positief tegenover.

Bigfoot lijkt mij de grootste onzin allertijden, maar ja dat dacht ik van wel meer onderwerpen, dus als Thijs er iets in ziet, dan wacht ik het rustig af.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan