Dotcom Radio

Meme’s week 03-04-’23 tot 09-03-2023

Hoe gekker de wereld er gaat uitzien, hoe makkelijker het is geworden je creatief te uiten in de wereld van meme’s bedenken. Zoals de eerste tweet. Een familielid die altijd tegen mij zei; “Je hoeft mij niet te vertellen hoe de wereld eruit ziet”, als ik weer eens een complot trachte uit te leggen. Het wrange was dat juist dit het eerste oversterfte geval werd in de familie !! We leven in een clown wereld.

dotcom.radio aflevering 358 van 09-04-2023

Deze week in aflevering 358: Beperking olie productie – Je dochter is nu een jongen – Trump gearresteerd – Twitter state-affiliated media – Robert F. Kennedy for president 2024 – Je leven weer op de rit – Robert F Kennedy 2024 – Mike Donkers ook besmet in Google – Huis onbewoonbaar verklaard – ahh Rutte ziek – Eerste Vax rechtzaak achter de rug – en veel meer, …

dotcom.radio aflevering 358 van 09-04-2023

Deze week in aflevering 358: Beperking olie productie – Je dochter is nu een jongen – Trump gearresteerd – Twitter state-affiliated media – Robert F. Kennedy for president 2024 – Je leven weer op de rit – Robert F Kennedy 2024 – Mike Donkers ook besmet in Google – Huis onbewoonbaar verklaard – ahh Rutte ziek – Eerste Vax rechtzaak achter de rug – en veel meer, …

Wat vinden jullie van dit voorstel:

Wat vinden jullie van dit voorstel:
Morgen gooien staat het oude idee weer online met bijgewerkte naamgeving, even geduld nog

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan