Dotcom Radio

Meme’s week 23-12-’24 tot 29-12-2024

Kristal heldere positieve gedachten, best moeilijk hé, om zo te denken? Immers het gitzwarte nieuws overdonderd je elke dag, je sluit je af, maar ziet dus ook niet de veranderingen die gaande zijn, … ehh al 8 jaar. Ken je die “Q” quote nog; “Onderbreek nooit een vijand die bezig is zichzelf te vernietigen” Dat is het wat we zien gebeuren op alle ‘fronten’. 2025 wordt een fantastisch jaar. We beginnen dus met te leren weer positief te denken en bedenk, je gedachten zijn beiden een vijand en je redder. “Start een revolutie in je hart”

Pagina bezoeken gedachtenvoer.nl / dotcom radio met intensieve Google en X censuur
2024 - 1.415.xxx en tellende
2023 - 1.662.747
2022 - 1.598.223
2021 - 1.779.442 begin vaccinatie en oversterfte
2020 - 2.346.664 C19
2019 - 1.539.543

Rutte eist einde aan publieke discussies over vredesoplossingen voor Oekraïne

NAVO-secretaris-generaal Rutte heeft verklaard dat publieke discussies over een mogelijke vredesoplossing “onder controle” moeten worden gebracht en dat de focus in plaats daarvan moet liggen op hoe Oekraïne van meer wapens kan worden voorzien om “de overwinning van Oekraïne veilig te stellen.”

2025. Gaan we de goede voornemens nu echt volhouden?

Traditioneel zien we de bezoekers aantallen toenemen vanwege de -gezonder leven- goede voornemens. Dat duurt dan ongeveer een weekje. Mijn goede voornemen is bij al dat negatieve nieuws de positieve noten te plaatsen en dat ga ik met gemak volhouden, doe je mee met wat meer positiviteit te verspreiden ondanks alles? -HM Hieronder het artikel van Piki over gezondheid en we beginnen het jaar met artikel 4251

Meme’s week 30-12-’24 tot 05-01-2025

We hebben weer een schone pagina voor ons liggen, 2025 !! Voor de waarheid vinders een jaar waar we een stortvloed van nieuws gaan krijgen. Meer voor de wegkijkers die weigerden om verder te kijken dan het puntje van de neus. Ze zullen ook geconfronteerd worden een klein legertje doemdenkers. Ik vraag mij af waar die hun hoop uit putten, want met; “we moeten het samen doen” zul je ook anderen het vertrouwen moeten kunnen schenken.

25 jaar geleden de overgang met in gedachten kunnen die oude DOS computers de overgang wel aan. DOS is nu DUS. De overgang gaat gebeuren je moet DUS wel mee op de informatie snelweg, …

Elon Musk opent een ware beerput van Xxxxxx verkrachtingen, …

Mike Donkers schreef onderstaande artikel nadat hij daar al uitgebreid op inging bij de dotcom radio uitzending 448. Alleen zat bij zijn X post geen titel. Waarom heb ik gekozen voor Xxxxx verkrachtingen. Omdat het kwaad voorkomt bij allen, en die waarheid gaat pijn doen, bovendien, … het zou mij totaal niets verbazen dat dit alles een voorbode is tot grotere onthullingen, de Xxxxxx verbergt de groep in de titel zodat iedereen hopelijk het artikel ook gaat lezen en niet al bij de titel afhaakt op een vooroordeel. – HM

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan