Duitsland

Ik ben geen voorstander ban doxxing niet door links of rechts. Maar hij is nog steeds een zionist. Die twee hebben niets met elkaar te maken.

Mike
 
Dat hij moslims terroristen noemt, wil nog niet zeggen dat hij wil dat Israël de wereld moet domineren. Dus het zegt helemaal niets. Hij is gewoon tegen massa-immigratie, dat zie je ook bij meer posts. Zionisten wíllen juist massa-immigratie om Europa kapot te maken.
 
Ik zie nergens dat hij immigrant is.
Ik begrijp het wel hoor, zionisten zijn voor het importeren. Maar wie zwaaien uiteindelijk met messen en roven en verkrachten? Is dat dan geen probleem? Telkens weer dood en verderf hierdoor. Radio Genua laat die beelden zien. Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord waarop je baseert dat hij een zionist is 🤷‍♂️ Het kan natuurlijk niet zo zijn dat als iemand bijvoorbeeld een Israëlisch vlaggetje op zijn profiel heeft staan dat hij daardoor gelijk maar zionist is.
 
Ik zie nergens dat hij immigrant is.
Ik begrijp het wel hoor, zionisten zijn voor het importeren. Maar wie zwaaien uiteindelijk met messen en roven en verkrachten? Is dat dan geen probleem? Telkens weer dood en verderf hierdoor. Radio Genua laat die beelden zien. Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord waarop je baseert dat hij een zionist is 🤷‍♂️ Het kan natuurlijk niet zo zijn dat als iemand bijvoorbeeld een Israëlisch vlaggetje op zijn profiel heeft staan dat hij daardoor gelijk maar zionist is.
🇮🇱 = zionist. Punt. Einde discussie.

Mike
 
'Revolution Muslim' was almost certainly a CIA psyop.

Some details about the founder of Revolution Muslim:

Yousef al-Khattab (Real Name: Joseph Cohen)

Joseph Cohen was born to a Jewish family in Atlantic City, New Jersey, in 1968.

He was an Orthodox Jew and moved to Israel in 1998 to further study at an Orthodox rabbinical school.

While still in Israel, he allegedly converted to Islam and changed his name to Yousef al-Khattab.

He then returned to the US in 2007 and worked as a taxi driver in New York.

Also in 2007, he founded a group called ‘Revolution Muslim’.

The group used both a website and in-real-life demonstrations to promote ideas of Islamic extremism.

The group celebrated Bin Laden and the 9/11 attacks, as well as the 2009 Fort Hood shooting.

Yousef also encouraged American Muslims to attack synagogues and deal with Jewish leaders “directly at their homes.”

Of course, the media and Jewish NGOs like the ADL covered the group extensively and attributed many incidents related to Islamic Extremism to RevMuslim and Yousef al-Khattab.

RevMuslim acted as a tool to keep the fear of Muslims alive in the hearts of Americans and to keep public support up for American intervention in Islamic countries under the guise of fighting ‘Islamic Extremism’.

The website was eventually shut down in 2010.

Yousef was arrested on October 29, 2013.

He was found guilty of charges related to using the internet to make threats against Jewish organizations and was sentenced to 2.5 years in federal prison.

He now resides as a free man in NYC.

I personally find this story extremely odd.

An Orthodox Jew moves to Israel, becomes Muslim while in Israel, moves back to the US, and immediately starts an Islamic extremist group, it’s covered by the press and Jewish NGOs for multiple years, he’s eventually arrested, serves 2.5 years in prison, and lives the rest of his life as a free man?

Surely just a coincidence... right?

He and another Jewish convert, Adam Pearlman, who was the grandson of a board member at the ADL, were almost certainly CIA psyops to keep the American public hostile towards Islam, thus maintaining public support for the ‘War on Terror’.



Don't believe the hype, Vuurvogel!

Mike
 
Hoopgevend!

Vandaag deelde een klokkenluider via Aya Velázquez de stukken van het RKI (het Duitse RIVM zeg maar) waarin heel de wereld haarscherp kan lezen hoe de grote beslissingen in het Corona-beleid niet – zoals ons wereldwijd werd voorgehouden – op ‘rationele’ en ‘wetenschappelijke overwegingen’ was gebouwd. Maar precies andersom: op politieke willekeur, group-think en door tegenstrijdige en perverse belangen gedreven actoren die het RKI gebruikten om het gewenste beleid van een sausje ‘wetenschap’ te voorzien. En die dit dodelijke en extreem schadelijke beleid zo aan 80 miljoen weerloze Duitse burgers wisten op te dringen.

Voor de oplettende lezer die de nieuwe media enigszins volgt is dit geen verrassing. De nu volledig “ontzwartte” (u weet wel, een gewoon leesbare versie van alle documenten zonder de democratische blamage van pagina’s lang ‘weggelakte’ meestal extreem cruciale passages) schetsen een ontluisterend beeld van een volledig falende overheid. Een lelijk machtsspel overgoten met royale scheuten zelfverrijking, opportunisme, schaapachtig volgen en blinde paniek. Een beeld dat overigens precies hetzelfde geldt voor Nederland, België, het Verenigd Koninkrijk, Australië, Canada, de VS. Alle westerse landen, zeg maar. Met uitzondering van Zweden.

Hoop en verbondenheid

Aya Velázquez - Independent journalist, cultural anthropologist - maakte in januari 2024 de documentaire ‘Die Geheimakte Corona-Expertenrat’ en speelde daarmee een belangrijke rol bij het (deels) openbaar maken van de RKI-files. Haar bericht vandaag bij de publicatie van de 10GB aan data spreekt terecht van hoop, en van de verbondenheid - onze solidariteit met elkaar als burgers - die uiteindelijk onbreekbaar is:

“Ook al heeft de RKI de afgelopen vier jaar een nogal roemloze rol gespeeld door te zwichten voor te ver doorgevoerd beleid dat fundamentele burgerrechten met voeten treedt, er zijn de afgelopen vier jaar ook mensen in het RKI geweest die aan de kant van de burgers stonden en die het niet eens waren met het optreden van hun instantie, de tegenstrijdige aanbevelingen aan politici en het klakkeloos afstempelen van willekeurige politieke beslissingen. Het nieuwe RKI-lek moet daarom ook gezien worden als een gebaar van verzoening: Tussen burgers - over officiële grenzen, firewalls en muren in de hoofden van mensen heen.

We moeten niet vergeten dat er achter ogenschijnlijk gezichtsloze autoriteiten ook mensen schuilgaan: mensen met een eigen mening, die net als wij hun eigen ideeën hebben en een betere toekomst voor ons allemaal willen: Vrij van totalitarisme, politiek paternalisme en de systematische schending van lichamelijke zelfbeschikkingsrechten.

Deze verbondenheid - onze solidariteit met elkaar als burgers - is onbreekbaar. De machthebbers weten dit. Het is datgene waar ze het meest bang voor zijn. De achilleshiel van het huidige politieke systeem zijn de mensen zelf, want ieder van ons heeft macht.”

Bron: https://x.com/aya_velazquez/status/1815567564694515876

Download​

Download de RKI-files zélf (10GB) op:

rki-transparenzbericht.de
rki-transparenzbericht.de
tolink.to/f/fo669ee1069c…
tolink.to/f/fo669ee1d3e1…
tolink.to/f/fo669ee20d26…
tolink.to/f/fo669f0bc6b4…
tolink.to/f/fo669ee2899a…
tolink.to/f/fo669ee2d979…
x.com/i/broadcasts/1…
 
👆
Vertaling van deze tweet:


We beëindigen het drama over het zwart worden van #RKIProtokolle op dit punt. Hier is de volledige dataset van alle vergadernotulen van het @rki_de
crisisteam, van 2020 tot 2023, niet geredigeerd, inclusief 10 GB aan aanvullend materiaal:


Een klokkenluider, een voormalig medewerker van het Robert Koch Instituut, benaderde mij en overhandigde mij de dataset. Details over de persoon vallen uiteraard onder de bescherming van klokkenluiders, maar ik kan dit wel zeggen: de persoon deed het om gewetensredenen. Voor de waarheid, voor een volledige herziening van de Corona-maatregelen - en last but not least voor de mensen in dit land.

Ook al heeft de RKI de afgelopen vier jaar een nogal roemloze rol gespeeld door toe te geven aan buitensporig beleid dat fundamentele rechten schendt, er zijn de afgelopen vier jaar ook mensen in de RKI geweest die aan de kant van de burgers hebben gestaan en met dat acties van hun autoriteit, de tegenstrijdige aanbevelingen aan politici, en de goedkeuring van willekeurige politieke beslissingen. Het nieuwe RKI-lek moet daarom ook worden opgevat als een aalmoes, als een gebaar van verzoening: tussen burgers – over officiële grenzen, firewalls en muren in de hoofden van mensen heen.

We moeten niet vergeten dat er mensen zijn in zogenaamd anonieme autoriteiten: mensen die een eigen geest hebben, die, net als wij, over hun gedachten nadenken en een betere toekomst voor ons allemaal willen: vrij van totalitarisme, politiek paternalisme en de systematische schending van fysieke normen en waarden. zelfbeschikkingsrecht.

Deze geest – onze verbinding met elkaar als burgers – kan niet worden geannuleerd. De machtigen weten dit. Dit is wat zij het meest vrezen. De achilleshiel van het huidige politieke systeem zijn wij mensen, omdat ieder van ons macht heeft.

Uit voorzorg hebben wij naast de pagina https://rki-transparenzbericht.de de logs ook naar diverse andere hostingplatforms geüpload. Als een downloadlink overbelast is, probeer dan gewoon het volgende alternatief:

Protonaandrijving: https://tolink.to/f/fo669ee1069c49b
HiDrive: https://tolink.to/f/fo669ee1d3e115e
Mega: https://tolink.to/f/fo669ee20d26de9
TG: https://tolink.to/f/fo669f0bc6b4970
Uploaden: https://tolink.to/f/fo669ee2899a2bb Pixelverbruik: https://tolink.to/f/fo669ee2d979412

De downloadalternatieven voor het aanvullende materiaal van 10 GB volgen over een paar uur. Tot die tijd kunt u het downloaden van de website van het lek.

Enkele collega's en ik hebben de notulen al gelezen. Je hebt soms sterke zenuwen nodig om het te lezen vanwege de flagrante tegenstrijdigheden die het bevat. De RKI-protocollen bewijzen: ons Corona-beleid was niet gebaseerd op rationele, wetenschappelijke overwegingen. Talrijke politieke beslissingen, zoals 2G, de faciliteitsgerelateerde en geplande algemene verplichte vaccinatie of de vaccinatie van kinderen, waren puur politieke beslissingen waarvoor de RKI als aan instructies gebonden autoriteit zogenaamd wetenschappelijke legitimatie verschafte. We zullen ontdekken waarom Christian Drosten, ondanks de krachtige aankondiging in zijn boek, blijkbaar buikpijn had over het redigeren van zijn naam in de protocollen – en we zullen eraan herinnerd worden dat Jens Spahn al voorstander was van een grootschalig beleid. vóór de EMA- en STIKO-aanbeveling voor kindervaccinatiecampagne.

We zullen vernemen dat de RKI geen bezwaar maakte toen de EMA en Pfizer de fase III-studies wilden annuleren en de vaccinatie op de hele bevolking wilden testen – zodat er sneller noodgoedkeuring kan worden verleend. En we zullen leren dat, ondanks de kennis van een gebrek aan bescherming door derden en de ernstigste bijwerkingen, de RKI zich helaas heeft uitgesproken ten gunste van zowel instellingsspecifieke als algemene vaccinatievereisten.

Vanochtend om 10.00 uur houd ik een live persconferentie vanuit de ‘spreekkamer’ in Berlin-Mitte, Marienstr., samen met enkele collega’s die de afgelopen weken samen met mij de RKI-protocollen hebben geanalyseerd. 26, geef het lek van vandaag. De persconferentie wordt live gestreamd op X:


Persvertegenwoordigers en geïnteresseerde burgers zijn van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. Ik zal de komende dagen ook beschikbaar zijn om al uw vragen over het nieuwe RKI-lek te beantwoorden.

Ik buig met diepste respect voor een ongelooflijk moedige en integere voormalige RKI-medewerker aan wie we vandaag te danken hebben. Mijn diepste dank gaat ook uit naar de journalist Paul Schreyer, die deze bal in de eerste plaats aan het rollen heeft gebracht door zijn aanhoudende juridische strijd over de RKI-protocollen. Jullie hebben beiden een onschatbare dienst aan dit land bewezen. Ik wil ook mijn collega's bedanken die de afgelopen weken met hartstocht op de achtergrond hebben meegeholpen om het lek van vandaag in zijn vele dimensies mogelijk te maken.

Met de volledig geredigeerde dataset van alle RKI-crisisteamprotocollen kan nu een compromisloze en eerlijke herziening van het Corona-beleid in Duitsland beginnen.

Uiteindelijk wint de waarheid altijd.
Met dit in gedachten: veel plezier met graven! 💥
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan