Duitsland

Welke wereld willen deze agenten achterlaten voor hun eigen kinderen? Ze staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis!

Mike

Hier een korte samenvatting van RT. Ze zijn in de minderheid en er zitten vrouwen tussen, appeltje-eitje!

Mike

Ja Mike dan had je een YouTube kanaal moeten beginnen. Kijk maar naar Jensen hoe die groei is geëxplodeerd.

Een forum bereikt gewoon niet zoveel mensrn denk ik.

Ieder zijn ding. Ik hoef niet de hele tijd met mijn kop in beeld te zitten. Ik bereik overigens nog steeds gemiddeld 3000 mensen per dag!

Mike

Daarnaast zou ik op YT nooit zo ver kunnen gaan als ik hier al jaren doe. Als Jensen het 'echte geluid' is, dan is dit forum het meest echte geluid!

Mike

dit is een foto en erboven staat: what happened with the EU sign?

https://www.facebook.com/wildschoenau.tirol/photos/a.242038685150/10164023055110151/?type=3&eid=ARCO3enRK1i1p4Rdf-nEmVR2I2JA6sNdX6HRSipDKYtbG74sSaKVjKikq9FQMXct1ULVTQvr1WT6qIUi&ifg=1

Ja Mike dan had je een YouTube kanaal moeten beginnen. Kijk maar naar Jensen hoe die groei is geëxplodeerd.

Ik denk dat Jensen hel lang heeft kunnen doen wat wij niet kunnen. Wij worden gelijk van YouTube afgedonderd. Een enkel liedje maken en een ban op Twitter sinds 2011 YouTube kom ik elke keer in de problemen met de podcast vanwege mijn eigen liedje. Ze vinden altijd wel wat om het je lastig te maken en zelf die video's op een eigen website plaatsen daar is veel geld mee gemoeid

Deze vrouwelijke arts uit Duitsland is wakker en spreekt zich uit, Nederlands ondertiteld.

Ik heb nu de hele video gezien, ze heeft publiek en het is een Must See! Om te delen via alle kanalen.

Ik ben het in grote lijnen met haar eens, en kan niet anders zeggen dan respect en hulde voor deze dame die naar mijn gevoel ook echt spreekt vanuit haar hart en bij mij geloofwaardig over komt. Hier graag meer van!

German cafe tells customers to wear pool noodles to enforce social distancing

https://edition.cnn.com/2020/05/15/europe/german-cafe-noodle-distancing-scli-intl-grm/index.html

Pure vernedering dit. Dit is een test in volgzaamheid!

Mike

Die foto van dat terras waar mensen buiten zitten met zo’n schuimrubber ding op hun hoofd zodat ze afstand kunnen houden van elkaar. Echt bizar hoever mensen gaan in de meute volgen. Als je met zo’n ding op je kop op een terras gaat zitten zonder schaamte, dan verdien je het bijna om gechipt te worden. Wat is er nu voor lol aan om op een terras zo behandeld te worden.

De 1 1/2 meter afstand werkt niet in de praktijk op geen enkel vlak. Mensen zullen hopelijk uiteindelijk hun stupide houding gaan inzien en doorhebben wat er aan de hand is.

Wie wil er nu 10,- betalen voor een omelet op brood en een bakje koffie, terwijl je dat in de keuken makkelijk en voordelig zelf in elkaar flanst.

Op een terras zitten moet leuk en gezellig zijn, je kunt de terrassen van de zomer opengooien maar geloof mij nou , er is geen bal aan als je constant in een angstreflex schiet of je wel genoeg afstand houdt terwijl er een boa naar je gezin zit te loeren achter een boom.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/05/einde-van-de-anderhalvemetersamenleving-nabij-eind-juni-afgeschaft-in-duitsland/

Duitsland is er klaar mee en klaar voor: de 1 1/2 meter samenleving komt ten einde. Nu Rutte nog!

T06ausfj7px59gegt8my01rpfcmh2vye2.jpg
Nou Alpha ben het wel eens met bovenstaande dat er niks aan is om op deze manier een terrasje te pakken. Ik las ook dit en weet niet of het echt waar is. Maar op een terras gaan zitten waar personeel met mondkapjes loopt en mogelijk ook op die manier eten klaar maakt vind ik schadelijker dan zondef zo een mondkapje. Veel meer kans op bacteriën.

Nu Rutte idd nog! Hij is toch de hielenlikker van Merkel? In dat geval zou het goed moeten komen!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan