Duitsland

Er zijn zulke goede mensen met hart en ziel. In Leipzig hebben mensen een bus gehuurd en versierd in kerststijl. Bovenop een orkest wat kerstmuziek speelt en ze gaan op de markten en bij de verzorgingstehuizen om mensen geluk te brengen, alles vrijwillig.

Maar nu met de shutdown vanaf woensdag mag dat ook niet meer.

Mensen, wat erg. Ik kan ermee huilen. Je zag de gelukkige gezichten van de mensen, van de mensen in de verzorgingstehuizen, mensen op straat zetten extra de wekker om erbij te kunnen zijn.

Nu is dat voorbij.

En weet je wat: De politieker en de MSM die gaan toch gewoon lekker eten in de hotels en bestellen gewoon een kamer erbij. Wat zou het, geld genoeg toch. Zeker vanwege de coronawaanzin, ze worden goed betaald. Zij lijden niet, wij wel.

Maar....wij krijgen spirituele ontwikkeling en weten hoe het zit.

Ik als kerstfanatieker mis het allemaal zeer. Maar goed, laten we weer vrij worden.

Afgelopen vrijdag, op de verjaardag van mijn vader, eten bij Van der Valk in Urmond afgehaald. Deze Valk ken ik al meer dan 25 jaren, kwam er vaak ook met mijn moeder. Alles was weer in kerstsfeer, geweldig. Wat had ik er graag gebleven. Mijn hart bloedde.

Dorothé

Wij moeten nu leren dat we vrij geboren zijn en dus al ons hele leven vrij zijn. Deze vrijheidsbeperkingen zijn slechts een ILLUSIE die enkel en alleen bestaat dankzij onze medewerking. Het satanische principe is gebaseerd op MEDEPLICHTIGHEID. Alleen als wij MASSAAL van de regering een negering maken is het van de ene dag op de andere voorbij. Wij zijn allang vrij, laten we onze vrijheid opeisen!

Mike

Reactie op bericht Mike , Zo is dat. Regeringsleiders zijn al heel lang regeringslijers.  Geen fatsoenlijk en wijs mens meer in het bestuur te vinden. Ook niet in grote organisaties! Assie

In Duitsland moeten alle ouderen in tehuizen 3 x per week worden getest ! Echt zielig ze worden letterlijk de dood in gedreven . ! HELP red de ouderen ! Assie

Als de meeste mensen niet zulke slappelingen waren geworden door rubber stoeptegels en overmatige bezorgdheid had dit niet gebeurd.

Op onze radio hoorde ik vandaag ook al zeggen dat de scholen onze kinderen moeten gaan testen.

In het tehuis waar mijn demente moeder woont worden bewoners ook om de haverklap getest. Laatst in amper een week tijd is mijn moeder zeker 3x getest, iedere keer negatief. Dat hoor je dan achteraf. Aan de familie wordt niets gevraagd. Haast alsof ze hopen dat ze een keer positief test en wellicht haar aanstaande overlijden kunnen toeschrijven aan corona in plaats van de CVA's die zij onlangs heeft gehad.

Tn8vc6y38n05k1fdfycb52u75gsesolck.jpg

#ichlassemichnichtimpfen

Mike

Duitsland gaat verder in de lockdown.

Wie verwondert zich daar nog over?

Waarschijnlijk 3 weken langer.

Tja, en dan weer verder.

Of er moet 6 januari iets gebeuren....

Dorothé

Nederland volgt vanzelf.. alles wat Duitsland doet gaat Nederland ook doen!

Maar als 6 januari vanuit Amerika alles gaat uitlekken, dan gaat toch ook het coronavirus op de schop?

Blijven wij er dan desondanks toch mee zitten omdat we zelf moeten ontwaken en zelf voor ons moeten opkomen?

Dan zie ik zwart, want de mensheid zal niet gaan ontwaken. En als het percentage wat ontwaakt is, voor zijn rechten zal moeten gaan opkomen, zal het een zware strijd gaan worden.

Dorothé

Morgen is er in Duitsland weer een persconferentie. Wanneer hebben wij weer Peppie en Kokkie? Met de frikandel natuurlijk...

Dorothé

Ja als zelfs als Trump wint krijgen we nog zware tijden helaas! Ze gaan echt niet opeens alles open gooien hier. We zullen het zelf moeten doen.. vandaag om 10.00 in de Usa gaat Assange gehoord worden😃 ben benieuwd wat daar uit komt.

Ragnar

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan