Godsgeschenk
Well-known member
Hoe weten ze überhaupt dat je binnen 24 uur reist? Hoe controleren ze dat?Ze moeten binnen 24 Duitsland door zijn lukt met camper ook wel
Dorothé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe weten ze überhaupt dat je binnen 24 uur reist? Hoe controleren ze dat?Ze moeten binnen 24 Duitsland door zijn lukt met camper ook wel
Big brother is watching youHoe weten ze überhaupt dat je binnen 24 uur reist? Hoe controleren ze dat?
Dorothé
Met camper lijk je een vakantiegangerZe moeten binnen 24 Duitsland door zijn lukt met camper ook wel
Dorothe heeft gelijk. Ze kunnen ons niet allemaal tegelijk in de gaten houden, dit is de ILLUSIE van controle. Geef ze niet meer macht dan ze werkelijk hebben!
Mike
Lijkjes uit DUMBS?
Daar gaan we dan... Dank!
Voor een bezoek in het kader van het grensverkeer van minder dan 24 uur en voor bezoek van maximaal 72 uur aan naaste familie of partner geldt de quarantaineplicht niet, dan volstaat een test- of vaccinatiebewijs. Volledig gevaccineerden en mensen die in de afgelopen zes maanden al corona hebben gehad, hoeven niet in quarantaine als ze hun vaccinatiebewijs of bewijs van eerdere besmetting via de website www.Einreiseanmeldung.de inleveren.
Gaat niet om waarheid en logic, maar om de leugen.Corona in Duitsland: veelgestelde vragen
Duitsland heeft de mondkapjesplicht in het ov en ook grotendeels in de zorg afgeschaft. Een overzicht van de corona-regels.duitslandinstituut.nl
Apart dit! Ik begreep eerder van Willem Engel dat je als je eenmaal een coronainfectie hebt doorgemaakt, dat je dan gedekt bent voor 20 jaar en niet maar voor 6 maanden zoals hierboven gesuggereerd wordt. Belachelijk ook dat gevaccineerden gewoon wel DL inmogen. Gevaccineerden zijn besmettelijker dan ongevaccineerden. Volgens mij, als je die antigenentest doet op IgG-antistoffen, dan komen die antigenen van langer terug dan 6 maanden er ook uit. Ik ga gewoon toch overwegen die antigenentest te doen. Bijv. zoveel jaar geleden heb ik ook de ziekte van pfeiffer gehad. Echt heel lang geleden, langer dan 20 jaar geleden. En daar heb ik nu ook nog gewoon antistoffen van.
Je hebt gelijk Dorothe. Wat anderen kunnen: dommetje spelen -ergens net doen alsof waarheid nog een rol speelt-, dat kan ik ook. Alleen mijn invliegroute is net van de andere kant.Gaat niet om waarheid en logic, maar om de leugen.
Dorothé