Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar aan grote tenen?Dan hangen we haar apart!
Mike
TERUGLEZEN | Anti-Covid-pil MSD minder effectief dan gedacht, OMT: overweeg langere kerstvakantie
De ongeveer 600 passagiers die vrijdag in twee toestellen van de KLM in Nederland zijn teruggekeerd uit Zuid-Afrika, moeten in isolatie in een hotel als ze positief worden getest op corona. Dat laat de GGD Kennemerland weten. De uitslagen waren rond 20.30 uur nog niet binnen. Hoe lang ze in het...www.ad.nl
Vermoedelijk bedoeld hij gevaxt en dood maar kan er naast zittenTechnisch gezien heeft die Duitser wel gelijk natuurlijk.
Iedereen is straks of gevaxt, of genezen of dood
Ik persoonlijk gok dat ik in de genezen categorie val iig niet in de gevaxte doje categorie
Het doel is mensen angst aanpraten en ondertussen hebben ze inderdaad toch mooi niet gelogen.Technisch gezien heeft die Duitser wel gelijk natuurlijk.
Iedereen is straks of gevaxt, of genezen of dood
Ik persoonlijk gok dat ik in de genezen categorie val iig niet in de gevaxte doje categorie
TERUGLEZEN | Anti-Covid-pil MSD minder effectief dan gedacht, OMT: overweeg langere kerstvakantie
De ongeveer 600 passagiers die vrijdag in twee toestellen van de KLM in Nederland zijn teruggekeerd uit Zuid-Afrika, moeten in isolatie in een hotel als ze positief worden getest op corona. Dat laat de GGD Kennemerland weten. De uitslagen waren rond 20.30 uur nog niet binnen. Hoe lang ze in het...www.ad.nl
Ik hoor mezelf al zingen;Iemand nog interesse in een bijbaantje als begrafenisondernemer....lange werktijden vereist
Ik heb 4G is dat ook goedZonder ’3G’ naar het werk of reizen met ov in Duitsland: 2500 euro boete
Zonder ’3G’ naar het werk of reizen met ov in Duitsland: 2500 euro boete
In heel Duitsland is ’3G’ vanaf vandaag verplicht op het werk, in winkels en in het openbaar vervoer. Dus zonder prik, coronatest, of ’bewijs van genezing’ mag niemand meer naar het werk of reizen…www.telegraaf.nl
Vrijdag hier ook vervroegde 'kersttoespraak ' ..zou zo maar kunnen dat 3G en meer hier ook in de varrassingsdoos zittenDe nazi's volgens Oostenrijk, kerstcadeau voor Duitsland verplichte vax, voor het geval er hier nog zijn die dit niet snappen Rutte als beftekkel van Merkel volgt netjes na nieuwjaar.