Dupuytren

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mtje
  • Startdatum Startdatum
update: mijn moeder smeert nu bijna 2 weken de mix van magnesiumolie, vitamine E olie (hoge dosering 50.000 IE) en jodiumdruppels. Vandaag 23 juni zag ik haar en heb ik de DMSO druppels toegevoegd ( ik UK besteld en heeft als doel dieper in de huid te dringen) Ze vertelde me dat ze haar vingers nu al wat verder kan strekken.

Om een indicatie te geven van haar vergevorderde Dupuytren (koetsiershand): ze kan haar hand niet vlak op tafel leggen aangezien de vingers vrij krom staan. En ze heeft vergroeiingen aan vingerkootjes. Een super resultaat en dat al zonder de DMSO.

Dat belooft veel goeds.

 
Mtje prachtig om te lezen dat er nu al verbeteringen zijn en dat jij je eigen kennis kan toepassen om je moeder (en jezelf) verder te helpen!

 
Ja mooi he...ik zie hoe erg het bij mn moeder is en heb zelf ook een strakke spier in mn hand. Ik zie dus dat als ik niks doe hoe erg het kan worden.

Mijn moeder zei dat ze al blij zou zijn als het maar niet zou verergeren. Ze rekende helemaal niet op verbetering.

En ook mooi...hier delen op WP en wie weet kan ik ook anderen helpen met deze informatie!

 
Ze kan nu zelfs al zonder te duwen haar vingers strekken en haar hand plat op tafel leggen. Voor degene die hier last van hebben. Deze mix werkt erg goed voor Dupuytren (koetsierhand, verkorte spier met verkleving)

Het kan ook op je hielen, achillespees die (te) kort is, dat valt ook onder dupuytren.

Dat verklaart waarom ik die yoga zit nooit heb kunnen doen. :-)

Voor de exacte mix samenstelling kan je contact opnemen met me.

 
alleen deze mix... kwam wel uit mijn test (kinesiologische spiertest) dat ze de nachtschades moest laten staan.

 
Gaat erg goed met de dupuytren klachten bij mn moeder.

Ze kan haar vingers strekken en hand plat op tafel leggen. Haar huisarts was enorm verbaasd. ( wij zelf ook hoor, we hoopten dat het niet zou verergeren maar zoveel verbetering hadden we niet bedacht) Mochten er hier meer mensen zijn met Dupuytren klachten neem contact met me op dan test ik op maat wat de juiste olie-mix is om te smeren.

 
ja,super fijn. Ik heb zelf een verkorte spier in handpalm maar vingers staan nog recht. Ik smeer dus ook! Je ziet dan nl. bij je moeder hoe erg dat kan worden...

Dus zowel voor haar als mezelf is dit super goed nieuws.

Hier meer ervaringen van cliënten ( ook al n paar van WP forum geweest):

http://www.balans-balans.nl/page101.php?post=1

 
hier de nieuwe link naar mijn vernieuwde website. Er is een aparte pagina over dupuytren( mix)
Ik heb al aardig wat mensen die deze mix met succes gebruiken!
http://balans-balans.nl/dupuytren-mix
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan