Elektrisch koken

We zitten er aan te denken om geen gasleiding aan te leggen. Maargoed als blijkt dat dat echt beter is om op te koken, dan wel.
 
Gisteren sprak ik toevallig iemand die voor inductie koos omdat als je ouder wordt, dat je met gas dan snel brandjes veroorzaakt. Als je ouder bent laat je geheugen je sneller in de steek. Ik heb ook wel eens een paar keer het gas aan laten staan zonder dat ik het wist overigens. Maar ik kook toch het liefste op gas. En bij inductie heb je kennelijk ook een speciale wok-optie geloof ik. Niet dat ik verder voor inductie ben. Maar life is all about priorities.
 
Zelf zou ik een gasfornuis met gasfles gebruiken. Anders zorgen voor ontstoring. heb zelf een LF-corrector bij een computer die veel straling geeft. Heb ook dooozz-schijfjes maar die helpen beter bij de wifi buiten de deur dan de laagfrequente straling van de computer. In elk geval zou ik niet teveel bij het fornuis blijven staan en kijken naar andere kookmethoden als een slowcoocker, waar je ook niet bij hoeft blijven staan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.516
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan