Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als ik dit soort berichten lees, van mensen die dit verklaren, moet ik altijd aan Brandy Vaughan denken. Haar enige zoon verloor zijn moeder op 10-jarige leeftijd.Elon Musk: "I do not have any suicidal thoughts. If I committed suicide, it's not real."
Tommy Robinson News
Elon Musk: "I do not have any suicidal thoughts. If I committed suicide, it's not real."t.me
Mike
Ik verwijs concreet louter naar de interne problemen bij Twitter die door Elon Musk zelf in zijn eerste e-mail naar het personeel aangehaald werden:Welke problemen op Twitter? Welke rust op Twitter? De rust die er nu komt is omdat de hele shit zooi van links op tafel aan het komen is zonder censuur. Dat zou rust moeten geven. Dus welke rust zoek jij dan precies.
Ja en die adverteerders hebben gelijk. Net als Musk. Om de simpele reden dat duidelijk werd dat bedrijven investeerden in een fake platform met fake accounts toen het nog niet van Musk was. Lijkt mij dat je aks bedrijf wilt investeren in een platform met echter mensen aangezien dat de doelgroep is.Ik verwijs concreet louter naar de interne problemen bij Twitter die door Elon Musk zelf in zijn eerste e-mail naar het personeel aangehaald werden:
Bekijk bijlage 17554
Heel wat adverteerders (die ongeveer 90% van de inkomsten van Twitter aanleveren) hebben recent namelijk hun uitgaven op het platform sterk verlaagd of stopgezet. Tegelijkertijd geeft hij daarin ook aan dat Twitter dus ongeveer de helft van de omzet bij Twitter-gebruikers zelf moet proberen te halen om het voortbestaan van het bedrijf te verzekeren. Bepaalde functionaliteiten lijken dus alleen maar voor betalende gebruikers beschikbaar gesteld te worden.
Dat er dankzij Musk op Twitter ook goede ontwikkelingen plaatsvinden, verandert helaas niets aan het feit dat dit ook best zorgwekkende ontwikkelingen zijn.