emotioneel door stoppen met koffie?

Gecondoleerd Marijan.

Ik denk dag het heel hard werken is om middelen die extreem verslavend is buiten te zetten. En ja, er zal vanalles geprobeerd en uitgeprobeerd worden om ons verslaafd te houden en onbewust hersendood.

Ik werd net weer even gegriggerd, filmpje op facebook over een shisapen. Een electonische waterpijp sigaret ding. En ik denk dan, geen nicotine, teer en andere troep. Zal ik er 1 bestellen? Tuurlijk niet! Het is gewoon weer een ding om verslaving in stand te houden, mensen slaafs te houden!

 
Marijan, sterkte met het verlies van je moeder.

Iklusvet, lekkere munt staat al in de tuin. Ik geef mezelf over een paar dagen wel een leuk cadeautje.

 
Gisteren ben ik ongesteld worden en voor het eerst sinds tijden had ik geen pijn en gedoe.

Kan er al direct een verband zijn met dat ik een dag ervoor gestopt was met koffie?

 
Wommes, Alexandra en Kaasmeisje, sorry, ik zie bovenstaande nu pas, bedankt voor jullie medeleven.

 
Dat kan zijn kaasmeisje. De koffie fokt de bijnieren op en zwakke bijnieren geven onder andere klachten rondom de menstruatie. Ik hoop dat dit doorzet voor je!

 
Marijan,

gecondoleerd met je moeder. 71 jaar is nog veel te jong en je kunt je moeder gewoon nog niet missen he? veel sterkte.

Lia

 
Quote:
I have seen hundreds of patients with PMS and 90 percent were addicted to chocolate and coffee. With withdrawal of the offending substances and the addition of a few vitamins, the PMS invariably disappeared.



Uit een ingezonden brief in de wise Traditions april 2013.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan