Endometriosis - ervaringen & advies gevraagd

@Frida: Goed om te horen dat de creme bij jou werkt! Ik heb momenteel andere klachten na de bevalling: zware pms. Ik wil daar ook de creme voor gaan gebruiken. Had jij daar ook last van?

 
Hoi allebei, ik heb de creme gebruikt voor en tijdens mijn zwangerschap. Na de bevalling ben ik gestopt omdat progesteron de borstvoedingsproductie nadelig kan beinvloedden. Mmm, ik heb ook nogal wat klachten na de bevalling, maar ben niet meer de creme gaan gebruiken omdat ik na het stoppen met de borstvoeding eerst wilde kijken wat mijn cyclus zou gaan doen. Die lijkt nu weer een beetje terug te komen, laatst mijn hormonen laten checken en toen had ik een progesteronwaarde van 18 een paar dagen voordat ik ongi werd, wel eisprong, maar waarde zou wel wat hoger mogen. Dus misschien toch weer idee om erbij te gaan smeren. Progesteron zo'n beetje overal goed voor. Maar ik kijk mijn lichaam nog even aan! De creme is trouwens helemaal niet duur. Ik kocht het altijd via Marja van het forum hormonale disbalans en betaalde geloof ik rond de 20 euro, daar deed ik dan echt wel 2 maanden of langer mee. Pms, mmm nou mijn hormonen zijn ook echt nog een beetje de weg kwijt! Ben ook naar dr Ron geweest en verwacht eind deze maand de uitslag van mijn speeksel (cortisol) onderzoek. Wat wel vreemd is is dat mijn cortisolwaarde in het bloed in de ochtend aan de hoge kant was, Mike, als je toevallig meeleest, heb jij een idee hoe dat zit? Dus nog geen bijnieruitputting, maar een verstoord ritme oid? Even vraagje tussendoor! Maar creme goed plan! Kan zeker helpen bij pms! Groetjes weer!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan