enorm frusterend die vochtwallen.. :(

Blijft staan dat die e-steck bodyscan heel fijn is: je kunt ook voor je een intake krijgt bij die behandelaar vragen of je van haar ook een geprint exemplaar gaat krijgen van de bevindingen en aanbevelingen van die test misschien: daar kan je veel aan hebben.
Weet dat je selectief mag shoppen bij welke arts of behandelaar ook: verdiep je in wat men je voorstelt: als het je niet bevalt hoef je er niet gelijk niet meer in zee te gaan met de arts of behandelaar, al is dat uiteraard een optie. Dat bedoel ik te zeggen. Artsen en behandelaars zijn in principe niet meer dan adviseurs: jij zou aan het roer moeten zitten: het gaat hier wel om jouw gezondheid en jouw portemonnee.

ja welke voeding ik wel en niet mag eten weet ik nu ongeveer door de testen van irene. maar nu ik weet dat er iets mis is met mijn bijnier en schildklier en waarschijnlijk ook door dit dat ik fibro heb gekregen.
maar nu moet ik iemand vinden die mij kan behandelen hierin en hopelijk dan van mijn klachten vanaf ben. maar ik wil niet meer de eerste de beste dokter nemen want dan kwam ik altijd bedrogen uit.. en zeker met geld..

maaar die dr hertoghe heb zijn website is bezocht en lijkt me wel een ervaren iemand..

ofwel die dr proesmans maar ik zie alleen maar van cvs niks van fibro of bijnieruitputting ofzoiets..

desloratadine gebruik je al zo LANG zeg je en juist bij dit middel staat als bijwerking: zwelling. Het zouden dus je gezwollen oogleden kunnen zijn van dit middel.
Je zult het toch echt ZELF moeten uitvinden en de moed hebben om het te laten staan voor een tijdje. Dat kan een dokter ook niet voor je beslissen.
Heb je toen je baby/kind was alle inentingen gehad? Dan zou je moeten ontgiften.

En je hoeft ook niet meteen naar een arts te rennen. Ga een tijdje gezond eten en zie wat er gebeurt.
Al ben je een jongen je kunt puistjes als je naar buiten gaat een beetje verdoezelen. Zet een zonnebril op voor je ogen.
,s-morgens vroeg (zodra je wakker wordt) onder je armen je temperatuur opnemen.
Lage temperatuur is trage schildklier.
Neem een schrift en zet de belangrijkste dingen op een rijtje. Kost je niets, wel effectief.
Voorlopig heb je daar je handen vol aan.

Jappe,

Ik zou als ik jou was eerst de mogelijkheid van een schildklierdisfunctie gaan onderzoeken. Als je dat hebt gedaan en dat heeft niet geholpen dan kan je het altijd nog ergens anders zoeken. Dr. Hertoghe is denk ik wat jou betreft de beste keus omdat hij hierin een expert is als het goed is. (Ik heb verder geen ervaring met hem)
Als alternatief zou je ook nog zelf kunnen suppleren met dierlijk schildklier.
Heb je je ochtend temperatuur al opgenomen?

http://www.schildklierinfo.be/symptomen.html
Huid

Bij hypothyreoïdie krijgt men een slechte bloedcirculatie. Hierdoor wordt de huid minder doorbloed, omdat alle bloed naar de hersenen en de vitale organen moet gaan. Bij een vergevorderde hypothyreoïdie krijgt de huid amper 20% van de normale bloedtoevoer.

droge huid met kloofacnepsoriasisSommige patiënten hebben ook een gelige gelaatskleur. Dit komt omdat de lever het betacaroteen niet meer kan omzetten in vitamine A. De lever geraakt overbelast en verliest zijn functionaliteit wanneer de hypothyreoïdie in een vergevorderd stadium geraakt.

De huid wordt ook droger. Veel patiënten gebruiken dan ook tal van olieën, lotions en vochtinbrengende crèmes om hun huid te hydrateren. De droge huid is vooral zichtbaar ter hoogte van de enkels, de handen, voeten, ellebogen en knieën.

Er is een verhoogde kans op huidinfecties, zoals acne, eczema, psoriasis, impetigo en cellulitis bij hypothyreoïdie

Ah Jappe, zeer herkenbaar dat bedrogen uitkomen met geld! Dat is mij ook al vaak overkomen. Nu ben ik bij een natuurarts in behandeling maar dat is in NL dus daar heb jij niet zoveel aan. Maar hij is de eerste bij wie ik een goed gevoel heb, vooral omdat hij alles stap voor stap doet en dat heb ik eerder nog niet meegemaakt. Hij zegt trouwens dat bij fibropatienten de resultaten wel goed zijn maar dat hij bij elke patiënt een andere behandeling toepast. Simpelweg omdat elk lichaam anders is, dus het lijkt erop dat fibro niet 1 oorzaak heeft. Bij de ene fibro patiënt is het dit en bij de ander dat. Dus hij zoekt nu ook bij mij nog uit wat voor mij de juiste behandeling is. De schildklier is sowieso al zwak getest bij mij dmv de Vega test.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan