En wat is dan die 'simpele waarheid'?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat als je naar de zee kijkt je niet anders kan concluderen dat de aarde plat is...En wat is dan die 'simpele waarheid'?
Mike
En dan zijn we nog geeneens begonnen over het feit dat bv de maan a: te groot is en b: te lichtDaar zal vast een andere verklaring voor mogelijk zijn. De uitwisselingen hier gaan mij boven de pet. Misschien is e.e.a. heel eenvoudig te verklaren, misschien ook niet. Met alles wat er in onze al dan niet platte wereld gaande is is deze discussie m.i. de minst interessante hier op het forum. All shall be revealed, uiteindelijk zullen we zien wie hier gelijk heeft.
Mike
Hier dacht ik laatst ook aan, NASA is onderdeel van de corruptie, als zij die ronde bol zo dwangmatig pushen like: zo is de aarde, rond en dat moet iedereen als waarheid zien, begin ik achter mijn oor te krabben.En dan zijn we nog geeneens begonnen over het feit dat bv de maan a: te groot is en b: te licht
Er zijn veel onverklaarbare dingen die, denk ik, allemaal bij elkaar gaan komen als alles gereveald wordt.
De nasa is ook onderdeel van de wereldwijde corruptie, net als de WHO etc.
Hij is platHier dacht ik laatst ook aan, NASA is onderdeel van de corruptie, als zij die ronde bol zo dwangmatig pushen like: zo is de aarde, rond en dat moet iedereen als waarheid zien, begin ik achter mijn oor te krabben.
Note: ik blijf nog even in het midden betreft platte of ronde aarde.
De waarheid hierover zal vroeg of laat wel naar buiten komen.
Zie je wel, toch plat
Dat wordt in een van bovenstaande FE-docu's behandeld.Verklaring voor de horizon zou kunnen zijn dat wat we zien niet groot genoeg is. Hoe ver rijken onze ogen en hoe lang is dat stuk horizon. Stel dat het 1 km is dan zie je geen kromming. Misschien moet je bv 5 km kunnen zien en dan zie je de kromming wel. Zegt een simpele ziel, me.
Hoog vanuit de lucht zou die kromming dan in ieder geval te zien moeten zijn. (astronaut)
Moest het even aanpassen hoor
Bekijk bijlage 15681