L-lady,
Ik lees net even in je voorsteltopic wat je eet en drinkt.
Ik hoop dat je al grote veranderingen hebt gemaakt wat betreft je eetpatroon, want als ik het zo vlug even bekijk dan lijkt het echt helemaal nergens op..
Quote:
S'morgens nu een glas sole op de nuchtere maag..gevolgd door een glas met wat geperste citroen en olijfolie.
Daarna eet ik een kom havermout die ik een nacht laat weken en daarna in water kook met wat gekookte lijnzaad en wat chiazaadjes.
Tussendoor: 2 kleine boekweit boterhammetjes van een boekweit brood die ik zelf maak/soms ook alleen een avocado.
In de namiddag eet ik warm..ik ben een echte aardappeleter..hier pas voor het eerst gelezen dat dat niet goed voor je is..maar moet dat dus meer gaan vervangen door vlees..meestal eet ik dus iets met aardappels,verschillende soorten groenten en dan soms een stukje vlees of vis erbij..{witte vis,want ook op vette vis reageer ik dus}qua vlees eet ik..rundergehakt,kip of kalkoen.
S"avonds eet ik soms nog wat boekweitbrood,soms een boekweitpannekoek..soms gewoon wat groente of nog een keer warm.
Ik drink alleen kruidenthee of water {cafeine hoef ik ook niet te nemen},s"avonds voor het slapen gaan nog een glas sole.
Ik vind het ook niet zo gek dat je zo mega ondergewicht hebt! Je denkt toch niet dat je veel aan gaat komen door een kommetje havermout, wat chiazaadjes, wat groenten en SOMS een stukje vlees of vis?? 8O
Je bent zwaar ondervoed. Je zult je lichaam moeten BOMBARDEREN met voedingsstoffen om hier uit te komen.
En dan geen chiazaadjes, lijnzaad of andere rare "superfoods", maar ECHT eten, dierlijke voeding dus.