Ervaringen Edelstenen en mineralen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter box
  • Startdatum Startdatum
Heb rozenkwarts en blauwe chalcedoon om m'n nek amazoniet om pols.

Haal de pyriet maar onder m'n kussen vandaan inderdaad.

 
Ik had een tijd geleden verschillende amethist kristallen gehad van iemand omdat het een positieve werking zouden hebben. Ik heb die op de tv en op m'n nachtkastje in de slaapkamer gelegd. Zitten best grote brokken tussen. Eigenlijk nooit echt in verdiept verder. Misschien moet ik ze eens van m'n nachtkastje halen om te zien of ik beter slaap.

 
Altijd goed om te kijken hoe je er op reageert inderdaad. Het stuk tekst is best heftig in het engels ik vind het vrij lastig te lezen, ondanks dat; bedankt!

 
@ Watisgezond

Let er wel even op dat je de amethist kristallen af en toe ontlaadt d.m.v. water en ze opnieuw oplaadt in het maanlicht. Dit opdat de positieve rustgevende werking gewaarborgd blijft !

 
Bedankt Vivianne,
Ik heb ze echter even in een andere kamer gelegd, om te zien of het verschil maakt bij het slapen. Merk nog weinig verschil.

Er zaten naast amethist ook wat gladde, doorzichtige, heel lichtpaars/roze stenen bij. Geen idee wat dat zijn.

 
Nee, hij is nog lichter van kleur en wat paarser dan dat en ook plat.
Zijn wel HEEL veel verschillende stenen op die site! Teveel om eventjes door te lopen :o

 
Hoef je ook niet te doen. In de boeken worden ze per kleur gerangschikt.
Je omschrijving doet aan fluoriet denken.

 
Ik gebruik ook verschillende stenen, maar wordt misselijk van Amethist. En doodmoe van rode Jaspis.

 
Blijkbaar reageer je overgevoelig op deze stenen. Mogelijkerwijs zijn er problemen met de werking van het lever- en/of het galkanaal of de spijsvertering.

 
Misschien is deze al ergens genoemd, maar hij is zoooo de moeite waard om te bekijken:

#t=4506

Little Grandmother Keisha Crowther performance Earth andBeyond 2014

O.a over de kracht van kristallen en wat ze voor ons en moeder aarde kunnen betekenen.

 
@ An

Deze steen wordt gebruikt om negatieve straling in de woning te verminderen. Jammer genoeg worden er veel van deze stenen in een minderwaardige kwaliteit aangeboden.

Opletten is dus de boodschap. Hier vraag ik me af of de straling op een andere manier kan worden gereduceerd.

 
hoi Cholesteroliscool
deze website ken ik en heb al een paar keer contact gehad en vragen gesteld aan Cees.
Versvoer.nl heeft een banner bij hem, bij haar haal ik op het moment het vlees maar zij vindt dat hij te ver is doorgeslagen.
O.a. niet vaccineren enz.
Zij laat de hond (ook een pup) titeren om de bescherming voor bepaalde ziekte te meten.
Ik zeg niet dat hij is doorgeslagen en ik zeg ook niet dat zij ongelijk heeft, blijft altijd twijfel.
Bij ons thuis zijn in het verleden 2 honden overleden aan Parvo. Heel triest. Ze kregen wel een brok toen, (40 jaar geleden of zo)
Mijn zwager kwam met een keeshondpuppy naar ons toe die van een malafide hondenhandelaar vandaan kwam.
Afweging blijft echter lastig. Kennelhoest bv zit ik niet zo over in maar leptospirose vind ik een lastige. Ik heb een hond die graag zwemt en zal op moeten letten waar die het water in gaat. Het vaccin Nobivac L4 is nogal gevaarlijk en in Engeland al heel wat honden aan overleden. Ik schat hier ook, maar dat hoor je niet, dus!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.478
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan