Aromalifestyle staat wel interessante info.
Zelf werk ik nu hoofdzakelijk met Young Living, doTerra zijn ex medewerkers van YL.
Ik heb hier in de buurt via iemand een starterskit gekocht van Young Living waar zo'n 12 oliën in zitten die zorgvuldig zijn samengesteld voor het EHBO kastje en schoonmaak. 5 singles, 5 blends en nog 2 extra oliën.
Tevens heb ik een scanapparaat iTovi aangeschaft, waar ik een huurprijs per maand voor betaal. De grootste reden is natuurlijk onze dochter die moeilijk te "lezen" is. Het apparaat scant op 273 biomarkers en ik gebruik het als hulpmiddel, de scanuitslag lees ik zorgvuldig en er moet rekening gehouden worden met oliën bij epilepsie, contra indicaties medicijnen, wat gebruikt iemand aan reguliere medicatie, daar past niet elke olie bij. De iTovi scant wel heel accuraat. Ik heb hier voor mezelf diverse klachten al kunnen oplossen, door gewoon het scanprotocol in te zetten. Het grootste deel van YL oliën kunnen ook inwendig worden gebruikt. Het bedrijf werkt van seed to seal, heeft een aantal boerderijen over heel de wereld en ondanks ik eerder skeptisch was over het MLM systeem (wat in wezen AH ook is, met dat verschil dat ik als evt. werknemer nooit geen directeursalaris kan verdienen- en dat is anders bij YL - hard werken kan zorgen dat je meer verdient aan het product als jouw Enroller, degene via waar ik het product van gekocht heb) doTerra is trouwens ook hetzelfde als YL een MLM bedrijf.
Het principe is, als je enthousiast bent over de olie, ga je er vanzelf meer mee doen en kan je anderen ook enthousiast maken en zo een eigen bedrijfje opbouwen.
Nou, het enthousiasme is er zeker, de oliën werken, ik zie echt prachtige resultaten ontstaan, ook op emotioneel/spiritueel vlak. Ik weet niet of ik er een bedrijf mee op ga bouwen. Op dit moment zie ik het als een prachtig hulpmiddel voor onze kwaaltjes en vind het fijn om te helpen.
Ik scan inmiddels alles en iedereen om me heen, ook onze huisdieren en zelfs daar is veel winst te behalen. Mijn 2 honden waren geen vriendinnetjes meer door een vechtpartijtje en olie ingezet en zijn nu hartstikke leuk met elkaar, in paar dagen tijd. Een vriendin van mijn zus loste er per direct hielspoor mee op, waar vooral veel vrouwen last van hebben. Talloze voorbeelden te noemen van verbetering van zaken.