Heb jij ook zo’n zin om de EU pootje te lappen ? ehh #1 probleem pootje lappers gezocht !!
2005: Het referendum over Europa werd door de politieke elite om zeep geholpen, onze stem werd onbeschoft terzijde geschoven. Onbeschoft; “Ja”, want de ‘democratie’ wat dat ook moge zijn, werd vakkundig gesloopt in dat jaar.
Na het Nee tegen de voorgesteld grondwet van Nederland en Frankrijk zouden de andere EU landen ook nog gaan stemmen, maar dat ‘feest’ ging voor het gemak van de elite maar niet door. Hoe noem je dat? Juist ‘Lafaards’.
IK GA NOOIT MEER STEMMEN
Hoeveel mensen hebben niet besloten na dat EU referendum in 2005, dat ze inderdaad nooit meer zullen gaan stemmen. Dat was immers ook MIJN gedachte, de EU is een farce.
Gezocht: WOEDENDE MENSEN
Mensen die revanche willen nemen, er genoegen uit kunnen putten om iemand waar je al heel lang een bloedhekel aan hebt om die lekker pootje te lappen. Maar als die iemand nu niet meer in de politiek zit en al lang ergens een lucratief baantje heeft gescoord. Simpel, dan lap je zijn voormalige partij pootje, lekker toch! (iemand lekkur potje lappe Brabants)
Bij ons in Brabant in Raamsdonksveer hebben we een Rock & Lol band, de WC Experience, zij maakten vele jaren geleden een plaat getiteld; “Bakkes oep ne kaai” vertaald; “met je aangezicht op de straatkeien vallen”. Een heerlijke gedachte vindt ik het om de politiek hun aangezicht te zien schenden, de arrogantie die normaal van hun gezicht druipt er hardhandig afgeschraapt zien worden.
https://gedachtenvoer.nl/2019/04/26/heb-jij-ook-zon-zin-om-de-eu-pootje-te-lappen-ehh-1-probleem-pootje-lappers-gezocht/